Windows uodate

Status
Niet open voor verdere reacties.

deHoed

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2008
Goedemorgen, Er is een probleem bij het automatisch updaten. Als ik de computer uit wil zetten verschijnt er het bekende schiltje dat er update's beschikbaar zijn bv 1 van 7, de computer niet uitzetten dat enz.enz.. Bij mij is het nu zo dat alles loopt zoals het lopen moet, tenminste, dat denk je. De computer wordt uitgeschakelt en bij volgende gebruik sraat het schiltje er nog steeds en de 1 van de 7 updates erbij. Er is dus niets gebeurt. Ik heb alles gecontroleerd in config, Automatische updates, Beveiliging alles staat goed. Heeft iemand dit al eens mee gemaakt en hoe kan je het verhelpen?

Ik hoor graag iets van iemand,

vr.gr.

Theo
deHoed:)

je zou eens kunne proberen het op te lossen met het command sfc /scannow :thumb:

meer info nodig hoe je een command kan uitvoeren, da vraag je het maar hé :P

Bedankt voor je reactie, nou dan ga ik maar beginnen, hoe voer je een command in?

vr.gr.

Theo
deHoed:D

ok :P
ik wist niet in hoeverre je met computers overweg kon...

je kan ofwel bij start, daar heb je uitvoeren.
daarop klikken en daar kan je dan gewoon sfc /scannow in typen en op enter drukken :thumb:

ofwel kan je gaan naar alle programma's - bureau(blad) accesoires - dan staat daar opdrachtprompt.
daar kan je dan ook dat command (sfc /scannow) in typen en op enter drukken

succes :thumb:

bedankt, ik ben een stukje verder. Het is gelukt via het bureaublad, hij is aan het scannen geweest en vraag nu naar Servise Pack 3. Waar kan ik dat downloaden?

vr.gr.

Theo
deHoed:(

bedankt, ik ben een stukje verder. Het is gelukt via het bureaublad, hij is aan het scannen geweest en vraag nu naar Servise Pack 3. Waar kan ik dat downloaden?

vr.gr.

Theo
deHoed:(

wat is er gelukt via het bureaublad? :confused:

sp3 kan je hier downloaden

of je zou via automatische updates sp3 kunnen binnenhalen moest dat nog lukken :P

Via het buraublad is het mogelijk geweest om via de prom svc/scannow te starten, en toen kwam de opdracht van dat sevicepack 3 geladen moest worden, dat ga ik nu doen via jou aanwijzing en daarna nog maar eens svc/scannow.

vr.gr.

Theo

Via het buraublad is het mogelijk geweest om via de prom svc/scannow te starten, en toen kwam de opdracht van dat sevicepack 3 geladen moest worden, dat ga ik nu doen via jou aanwijzing en daarna nog maar eens svc/scannow.

vr.gr.

Theo

sFc /scannow voor de duidelijkheid hé ;)

Als je niet in een netwerk zit, dus alleen maar op een computer draai, is het dan wel noodzakelijk dat je SP3 download?

vr.gr.

Theo
deHoed:eek:

ik draai zelf geen xp meer maar ik zou het toch ook wel doen, dat sp3 installeren omdat er waarschijnlijk ook vele beveiligings updates zijn...
---
er zijn veel particulieren die gewoon sp3 ook installeren

OK, dat ga ik dan maar eerst doen. Als je het goed vindt meld ik me later weer, hoe de stand van zaken is. Tot zover bedankt

vr.gr.

Theo
deHoed:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan