Windows Update duurt oneindig lang

Status
Niet open voor verdere reacties.

bassie9

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2010
Hallo helpmijers,
Ik ben updates aan het installeren en hij blijft hangen bij de laatste update, namelijk Service Pack 1 voor Microsoft Office 2010 32-bit. Het duurt nu al langer dan een half uur. Ik wil graag naar bed en dacht dat deze update niet zo lang ging duren. Als ik op Installatie stoppen druk, gebeurt er niks. Wat nu? Kan ik de computer gewoon afsluiten of moet ik oneindig lang wachten? Alvast bedankt!

Heel erg bedankt! Nou afsluiten en lekker naar bed!

ik kan nog steeds niet naar bed,want nu ik op afsluiten heb gedrukt probeert ie alsnog die update te installeren en dan gaat ie pas uit. er staat dat ik hem niet uit mag zetten. die update duurt oneindig lang. mag ik hem alsnog uitzetten? ik heb er geen goed gevoel over om hem snachts aan te laten staan.

Updates kun je afbreken. Je slaapt inmiddels al geloof ik.
Ik heb updates uitstaan, o.a. precies door de reden die jij beschrijft.
Bij een volgende start van de pc zou ik de update negeren en zelf proberen te installeren.

Het is gelukt! Ik heb hem uitgezet door de aan/uit knop in te houden en daarna opgestart en alsnog ze te installeren en dat lukte wel!

Ik heb ontdekt dat dit aan de Panda virusscanner ligt, want als ik die uitzet en ik ga updaten, lukt alles wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan