Windows update en nu IE probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

charl777

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2009
Berichten
39
Ik heb een Asus N53SV-sz016v met Windows 7.
Nu heb ik vandeweek update gedaan met het Asus Live update programma.
En heb nu een Internet Explorer probleem. ZOwel bij Google Chrome, De 64 bit versie als de gewone.

Bij pagina's die ik bekijk opent die deze eerst, dan krijg ik opeens een melding dat Internet Explorer wordt afgesloten. En hup alles weer uit.

Dit is niet bij alle websites zo, maar bij de meeste wel.

Wat kan ik hieraan doen?

Systeemherstel werkt niet, want met windows 7 heb ik geen optie om een herstelpunt aan te maken.
En dan nog, heb ik de updates niet.

Graag jullie hulp!!
Bedankt alvast.
 
Microsoft heeft een eigen programma ontwikkeld om updateproblemen op te lossen:
Download Microsoft Fix it! door op onderstaande link te klikken:


Sla het programma op op het bureaublad. Open vervolgens Microsoft Fix it en volg de stappen van het programma op. Microsoft Fix it! zal windows update onderdelen waar nodig herstellen. Dit kan even duren. Het programma zal je computer, met jouw goedkeuring, opnieuw laten opstarten.
Succes.:thumb:
 
@aloew Ik kon alleen de update van internet Explorer verwijderen. En Google chrome.
Ik heb dus Internet explorer 64 bit. De gewone en google chrome. Ik dacht dat ik alles verwijderd had, maar niet dus want ik kan nog steeds op internet.
Hoe moet ik dat dan compleet verwijderen?

@Dorado. Oke dankjewel voor de link. Dat ga ik vanmiddag als ik thuis ben proberen. Ik moet het met een andere pc downloaden, want Internet Explorer sluit ook hierbij steeds.

Geen idee waarom ik trouwens zoveel internet mogelijkheden heb? En waarom dat is?
Internet Explorer en de 64 bit versie stonden al op de pc. Soms gebruik ik de ene en soms de andere.
Google chrome heb ik ook een keer gedwonload toen ik er een vraag over kreeg.
 
Bij Windows 7 is Internet Explorer niet geheel te verwijderen omdat dit een onderdeel is van het besturingssysteem.
 
Weet je toevallig of je ook meldingen m.b.t. DEP hebt gekregen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan