windows update files

Status
Niet open voor verdere reacties.

Special_K

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2004
Berichten
11
Hallo iedereen,

Vraagje: mag ik de windows update files die al geinstalleerd zijn wissen en op welke manier, doe ik dit het best??

P.S. met de windows update files bedoel ik de gecompresseerde files die al geinstalleerd zijn en die dan volgens mij nutteloos nog aanwezig zijn op mijn harde schijf, aangezien ze toch al geinstalleerd zijn

Alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:
Waarom zou je ze niet mogen wissen.
Ik denk alleen dat ze dan steeds weer terug komen.
 
Welkom op Helpmij.nl :)

Ik zou die files maar laten staan. 'Windows Update's files' zijn belangrijk om het systeem zo goed mogelijk te laten functioneren. Alleen als je 'zeker' van je zaak bent dat een of ander Update je pc verziekt, dan pas verwijderen in Start > Configuratiescherm > Software.
 
Bedoel je die $NTUNINSTALL.....$ die overblijven na een update?
Die kunnen toch weg, als de pc een weekje probleemloos blijft werken?!
 
Zolang je het maar niet over de updates hebt die in Software (Start/Progr.toegang en instellingen) staan :D Die zou ik maar laten staan.
 
Geplaatst door Special_K
Hallo iedereen,

Vraagje: mag ik de windows update files die al geinstalleerd zijn wissen en op welke manier, doe ik dit het best??

P.S. met de windows update files bedoel ik de gecompresseerde files die al geinstalleerd zijn en die dan volgens mij nutteloos nog aanwezig zijn op mijn harde schijf, aangezien ze toch al geinstalleerd zijn

Alvast bedankt
Dat zou geen verstandige zet zijn. Ik zou dat niet gedaan hebben als ik jou was.

Dennis.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan