windows update fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fikke

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2006
hoi,
ik merkte de laatste weken dat er zo een geel schildje met een uitroep teken rechts onderaan kwam te staan.
normaal gezien als je daar op gaat staan met je pijltje komt er op hoeveel % hij al gedownload heeft

nu viel het me op dat het altijd op 0 bleef staan

dus ik eens handmatig geprobeerd

kwam er op dat de update mislukt was

toen ik ging kijken naar de update geschiedenis zag ik dat al de updates al sinds 10 oktober mislukt waren :s

weet iemand hier een oplossing voor ?

mvg

probeer eens via de update site van microsoft zelf te updaten. Heeft bij mij ook geholpen.

hoi,

dat hebbek ook al geprobeerd, hij download het bestand precies wel

maar als hij het wilt instaleren zegt hij weer dat het mislukt is

Om welk bestand gaat 't dan. Er zijn sommige updates die mislukken omdat je bv. framework 2 niet op je pc hebt staan en dus kan ie 't ook niet updaten.

Schrijf even op welke updatenummers er de soep in lopen ( de KB nummers ) en download dan die updates eens los. ( kan op de download site van microsoft )
Als je een geforceerde installatie doet met updates die je lokaal hebt dan werkt het vaak ineens wel.

Voor een hele lading updates tegelijk is de c't update disc ook handig.
Meer informatie hierover vind je hiero

heb eens wat gaan zoeke in die troubleshooter

en moest een map van naam veranderen en die automatische updates stop zetten
en dan terug starten

beetje reset van het systeem denk

nu nog eens proberen ...

njah nu zijn al die vorige update fouten wel weg
maar deze is van nu, deze doet ie niet :

Windows XP Windows Genuine Advantage Validation Tool (KB892130) donderdag 13 december 2007 Windows Update

Schrijf even op welke updatenummers er de soep in lopen ( de KB nummers ) en download dan die updates eens los. ( kan op de download site van microsoft )
Als je een geforceerde installatie doet met updates die je lokaal hebt dan werkt het vaak ineens wel.

Voor een hele lading updates tegelijk is de c't update disc ook handig.
Meer informatie hierover vind je hiero

ik heb die updates gedownload, maar moet ik die nu één voor één instaleren ??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan