Windows update - Instellingen en bestanden kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

thenose1

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2014
Beste allemaal,

Mijn computer heeft gisteren een Windows-update uitgevoerd. Nu is de computer echter helemaal teruggegaan naar de oorspronkelijke instellingen. Mijn bureaubladachtergrond is weg, mijn browsergeschiedenis is verdwenen enzo. Ik kan nog wel inloggen op mijn 'profiel' om bij het bureaublad te komen, maar verder ziet het er dan uit of ik een gloednieuwe pc heb. Ik kan mijn oude bestanden alleen nog vinden via C:\Users, maar dan moet ik alles handmatig terug gaan zetten....

Internet explorer is ook weer mijn standaard-browser geworden, Firefox is nog wel terug te vinden op de c-schijf onder 'program files'.

Systeemherstel heb ik geprobeerd, maar dat werkt niet. Kan iemand me helpen? Thnx!

Computer kan nooit zomaar terug naar fabrieksinstellingen. Waarschijnlijk ben je dus ingelogd met een tijdelijk profiel. Je documenten en instellingen (dus ook die van je standaardbrowser) staan daarin opgeslagen.

Even kijken of opnieuw opstarten helpt. Indien niet dan kun je de volgende site volgen -> http://www.sysprobs.com/fix-temporary-profile-windows-7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan