Je wilt dus wel alles up to date houden, maar er verder niets voor hoeven te doen. Wat is het probleem. Als je je systeem niet veilig wilt stellen is de keuze natuurlijk aan jou. maar moet je ook niet mekkeren dat het dan niet stabiel meer is. En later opstarten opnieuw is toch ook een mogelijkheid. Je opmerking over."Mega Honourable Senior Member" worden moet je meteen doen. Is eenvoudig hoor je hoeft maar een paar berichtjes per dag te plaatsen. Dit moet je dan wel doen zonder ooit is een fout te maken dan krijg jij wel Super er voor te staan. Succes.
HALLOOOOO, heeft meneer niet goed geslapen ofzo??? je geeft nu al reeds 3 antwoorden die VOLLEDIG NAAST DE KWESTIE ZIJN, en dan ga je nog zeggen dat ik zou "mekkeren over instabiliteit", waar heb ik dat ooit geschreven?????? ik vraag uw onzin echt niet,... zou het mogelijk zijn u van verdere reacties te onthouden in topics waarvan ik de vraagsteller ben? zo voorkomen we verdere eventuele "botsing".
@boeiing, bedankt, bij u staat er tenminste wel relevante informatie in uw antwoord:
Bijna alle installatieprogramma's dienen afgesloten te worden met het rebooten van de PC. Inderdaad worden daardoor de gegevens van het geinstalleerde programma opgeslagen in het register. Elke keer dat jij je PC afsluit, wordt een nieuwe versie van het Windows register opgeslagen en een kopie van de vorige versie wordt bewaard.
jap, dat weet ik
Microsoft verzorgt dat jij hotfixes en andere beveiligings-updates automatisch en gratis kunt ontvangen. Als je dat uitschakelt zul je die downloads "
met de hand" moeten ophalen en installeren. Op welke manier jij ook beslist die updates te installeren: soms, niet altijd, zullen ze pas "werken" als je de PC hebt afgesloten en herstart. Overigens heb ik na een installatie van een (aantal) automatische update(s) nog nooit last gehad van zo'n terugkerend popup-venster als jij laat zien.
ja inderdaad, ik besef ook dat ik met de service uit alles handmatig zal moeten doen, maar dat ik de service uitzette, is hopelijk maar voorlopig, tot er een oplossing is om die popup niet meer te laten weerkeren
Dat Microsoft regelmatig beveiligingslekken moet dichten, komt door criminele personen en organisaties, die zonder dat jij dat weet, controle over jouw PC willen krijgen. Daarom begrijp ik jouw uitlating "microCRAP" in dit verband totaal niet. (Trouwens, ik begrijp hem in geen enkel verband.)
hihi, ik denk dat de kans wel zeer zeer klein is dat er ooit iemand in mijn pc binnengeraakt, ook ZONDER die updates. ik werk nu reeds 3 jaar professioneel met computers,... de meeste dingen die je hierboven zei wist ik al, maar waren tenminste relevant, waarvoor dank.
mijn uitlating microCrap, tjah, zal wel aan mijn humeur gelegen hebben op dat moment, als je al 2 uur om de 5 min zo'n popup krijgt....
Ok, so far dus: zeer interessante rand-informatie, maar nog geen oplossing