Windows Update lukt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

rijnton

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2003
Zo juist heb ik op de pc van mijn vrouw Windows Update gestart, nadat ik op mijn pc zag dat er belangrijke updates zijn. Bij mij lukte het zonder problemen, maar bij mijn vrouw's pc krijg ik, hoe vaak ik het ook probeer, steeds de mededeling dat het installeren van de updates mislukt is. Elke keer dat ik Udate start geeft ie wel weer die "belangrijke updates" aan. Waar zou dat aan kunnen liggen ?
Het gaat overigens om een legaal aangeschafte Windows XP Home Edition en een apart aangeschaft exemplaar voor de pc van mijn vrouw.
Bij voorbaat dank voor een antwoord.

Ik kan je vertellen dat ik vandaag drie PC's wilde updaten en dat ging met wisselend succes.
Mijn gevoel zegt dat het af en toe een beetje druk is op die site.
Vanmorgen lukte het bij geen van drieen, vanmiddag bij een(1) en nu net bij de andere twee.
Dus ik zou het gewoon straks nog even proberen.
Voor de zekerheid:
zit er wel SP2 op die PC?

Fonz

Bedankt voor je reactie.
Ja SP2 is al geïnstalleerd.
De eerste keer dat ik het probeerde leek alles overigens goed te gaan, maar pas bij het installeren gaf ie aan dat het installeren mislukt was, met ook een opgave van al die belangrijke updates.
Zo juist probeerde ik het opnieuw en toen viel mij op dat er weer een lijst met belangrijke updates verschijnt maar dat er bij alles 0 KB als grootte staat. Voor de zekerheid heb ik ook nog onder Software gekeken of ze wellicht toch al geinstalleerd zijn, maar dat blijkt niet het geval. ( Bij mijn eigen pc staan ze daar wel)

Het gaat bij mij ook zeer moeizaam, ben ze nu stuk voor stuk aan het installeren en dat lukt wel.

Geen probleem hier, heb net alle update's binnengehaalt en terug opgestart.

Alles schijnt te werken en geen foutmelding of trage download gehad. op enkele minuten was alles in orde.

groetjes.

Ben er nu ook mee klaar, moest wel 6 keer opnieuw opstarten. :rolleyes:

Bedankt voor de reacties. Heb het inmiddels ook met de hand gedaan, dus een voor een binnengehaald. Is nu wel gelukt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan