Windows update lukt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Deception

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2008
[VISTA] Ik heb net een nieuwe computer aangeschaft en moet dus wat updates installeren.
Bij de update : KB951847 : Microsoft .NET framework 3.5 SP1 en .NET...
Gebeurt er niets.
Ik heb de computer 2 uur laten opstaan, maar hij blijft op 22% Staan.
Weet iemand hier raad bij?

Bij voorbaat dank.

Bij mij duurde die update ook een eeuwigheid, ik weet niet meer precies hoelang maar ik zou de pc gewoon aan laten staan.

Ik heb precies het zelfde ik heb een aantal updates die niet willen installeren (inmiddels 9 ofzo) ik heb hem serieus 24 uur aan laten staan zonder dat er vooruitgang in kwam en nu moet ik de pc dus steeds verkeert afsluiten omdat hij steeds gaat installeren als ik hem wil uitzetten maar dat installeren daar zit geen vooruitgang in :(
Nu gaat de pc soms zomaar uit met een BSOD en dat komt denk ik omdat hij nu al een aardig tijdje niet meer up-to-date is.. Ik hoop dat iemand een oplossing voor dit probleem heeft
:confused:

pepijn

resetten mischien en als je dr niet in komt (nog steeds nie) opnieuw installeren denk ik. OF raad bij een bedrijf vragen microsoft of je fabrikant ofzo...

Jesse

nou IK kom er wel in dus en hij begint (meestal) ook wel maar hij stopt er mee na een tijdje en de pc is pas een paar maanden oud!
[bedankt voor je snelle reactie :thumb: ]

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan