Windows Update manager.

Status
Niet open voor verdere reacties.

channah

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2004
Berichten
95
Sinds enige tijd verschijnt bij het starten van mijn computer eerst de Windows Installer en dat wordt dan de Windows Update manager en als ik niets doe komt er een venster met de update die u wilt installeren staat op een cd rom, maar ik wil helemaal niets installeren.

Nu heb ik na lang zoeken gevonden wat het is. Het komt van Install Shield en dat is kennelijk door Epson(printer) op de PC gezet. Ik heb ook gevonden dat het gaat om het betand ISUS.msi.

Na gegoogeld te hebben heb ik dat bestand kunnen downloaden.
Als ik het wil installeren wordt er verteld, dat het al op de computer aanwezig is en dat ik dat eerst moet verwijderen en dat is dus het probleem.

Het staat niet in de lijst software (Install Shield) maar als een aparte map in het configuratie scherm en dat kan ik niet verwijderen en met zoeken naar ISUS.msi vindt de computer alleen het bestand wat op het bureaublad staat.

Ik moet dus nu steeds het venster van de update manager verwijderen door op cancel en verwijderen te klikken en dan verschijnt het weer en dan begint het verhaal van voor af aan en zit ik weer tig keer op cancel te klikken voor het weg blijft heel irritant.

Weet iemand een oplossing
 
USIS.msi

Ik heb het zelfde probleem :confused: en ben ook opzoek naar DE oplossing. Als ik hem heb laat ik het je weten.

hmsrunner
 
dus als ik de vraag goed begrijp wil je update manager verwijderen of dat het niet meer automatisch opstart?
wil je het behouden ofniet?
 
Inmiddels is het bij mij opgelost.

Ik had al gevonden dat het iets te maken had met mijn Epson printer, maar kon daar verder niets van vinden.
Inmiddels heb ik een niewe all in one printer/scanner gekocht en toevallig ook een Epson en in de daarbij behorende software zat kennelijk de update die de update manager aan 't zoeken was want sindsdien is de melding bij mij weg.


@Joene20. Het ging er dus niet om, om de update manager te verwijderen (volgens mij kan dat helemaal niet) maar om een melding waar op dat moment geen oplossing voor was niet meer te laten verschijnen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan