windows update niet te laden

Status
Niet open voor verdere reacties.

The Prodigy

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2004
Beste aanwezigen,

ik heb al een tijd problemen met mijn internet browser.
Pagina's die niet geladen worden, pagina's die met fouten worden geladen of pas worden geladen als ik 3 of 4 keer op refresh heb gedrukt.
Nu heb ik al een tijd alles gelezen hier op het forum om te kijken of er gelijkwaardige problemen waren en die waren er, maar helaas geen oplossing voor mij.
Ik probeerde ook een paar keer de windows update pagina te laden, maar ook die laadt hij niet.
Heeft iemand een idee of er misschien instellingen zijn die ik moet veranderen?

Als extra info: Ik heb chello classic van upc.
Tevens is het zo dat mijn broer enige tijd geleden mijn gehele systeem opnieuw heeft geinstalleerd met de nieuwe updates erop en bij hem thuis werkte het wel.

En dan was het wel leuk om te weten welke internet browser jij gebruikt en dan ook nog even de versie.
En met welke windows versie hebben wij te maken.

Weet je toevallig nog welke foumelding.
Gaarne een exacte foutmelding plaatsen zou wel handig zijn.

oja, dat zou wel handig zijn ja.

nou wat betreft welke browser dat lijkt me logisch, anders zou hij niet op deze topic staan, maar voor alle volledigheid:

Internet Eplorer 6.0.2900.2180.xpsp_sp2_rtm.040803_2158

Mijn comp draait op Windows XP Pro met Sp2

Wat betreft de foutmelding, die heb ik helaas niet opgeschreven en nu dat ik het wou nakijken geeft hij even niet. Ken je dat? Ga je naar de dokter zijn je klachten weg. Maar het had iets te maken met een foute script of iets dergeljiks en dan vraagt hij of je de bewerking toch wil uitvoeren.

Maar het belangrijkste probleem is het feit dat de pagina's geheel niet of erg slecht laden. Ik ben ook vijf minuten bezig geweest voordat ik dit bericht kon plaatsen.

Kan zijn dat dit helpt: AANvinken in IE/Extra/Internet-Opties, tabblad Geavanceerd (blokje Surfen), regel 'foutopsporing in scripts uitschakelen' en UITvinken 'melding van elke scriptfout weergeven' en sluit de schermpjes met OK.

Deze update-site krijg je ook niet? http://v4.windowsupdate.microsoft.com/nl/default.asp

Ik moet altijd eerst de ActiveX-jes aanzetten die ik uit veiligheid gewoonlijk uit heb staan (in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Beveiliging), anders krijg ik ook een blanco pagina...

Nou beste mensen,

Het probleem is opgelost. Ik ben namelijk met mijn comp naar mijn broer gegaan om te kijken wat het probleem was en we zijn er helemaal uit.

Benieuwd wat het was???
CHELLO!!!

Na ruim twee maanden (ik had eigenljik veel eerder naar mijn broer moeten gaan) ben ik er achter dat het gewoon chello is, waardoor mijn internet zo verrot was.

Ik heb mijn comp thuis afgesloten, mee naar mijn broer genomen en aangesloten. Kabel erin en voila. Alles werkt perfect. En upc al die tijd maar zeggen dat er NIETS aan de hand was met mijn verbinding.
Nou beste mensen, er is helaas geen progje te downloaden waarmee je dit probleem kan oplossen.
Het enige dat je kan doen is een provider zoeken die wel mensen in dienst heeft die verstand van zaken hebben en je kunnen helpen.

Want dit geintje heeft me inmiddels twee maanden internet gekost en tevens een rekening van € 62.32 voor de tijd die ik heb gebeld met upc.

iedereen in ieder geval bedankt voor jullie reacties!!!

:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan