Windows update op usb

Status
Niet open voor verdere reacties.

liesss

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2008
Goedenavond,
Ik heb een asus transformer laptop (tp200s). Deze heeft een beperkte opslag van 32GB. Nu krijgt windows een update, maar er is te weinig ruimte. Kan ik dit op een usbstick instaleren?
En kan ik daarna wanneer de update klaar is, de oude update verwijderen?
Er zou dan ruimte vrij komen. Kan ik dan met knippen plakken, of andere manier, de update weer op de C schijf plaatsen? Zodat de usb er niet altijd in de laptop hoeft te blijven zitten.

Gr alice

Hoi,
Dat zal volgens mij niet lukken, je had dan de TP200SA moeten kopen met 128 GB opslag.
Met knippen en plakken kun je een update niet installeren, een update wordt uitgerold en geïnstalleerd voor verschillende systeemonderdelen.
Een "oude" update kun je ook zomaar niet ongestraft verwijderen het ligt er trouwens aan om welk soort update het gaat.
Geef meer info om welke update het gaat.
Updates worden in een speciale map geïnstalleerd en van daaruit automatisch uitgevoerd, dat gaat volgens mij niet lukken via usb.
Wacht de verdere reacties maar af.

@liess : koop voor een goeie 100 euro een 256 snel SD geheugenkaartje (pas op!!! Het ene kaartje is veel sneller dan het andere kaartje. Mocht je hiertoe besluiten, verdiep je dan in de kaartjes of vraag het hier) en plaats deze permanent in de machine. Configureer "Mijn documenten" zodanig dat deze map op de SD wordt geplaatst en je probleem / problemen zijn opgelost.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan