windows update valideren

Status
Niet open voor verdere reacties.

pimmie89

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2005
Berichten
364
Hallo allemaal,

Ik heb windows xp op mijn computer maar is wel iligaal.En wil namelijk up to date zijn maar zogauw ik via internet explorer doet updaten zegt hij geen geldige licensee. Hoe kan ik hem wel legaal maken? of moet ik iets verwijderen in de windows map? ik heb wel een programma dat ik de code kan veranderen maar heb al een paar geprobeerd maar lukt niet?
Ik weet niet zeker of ik deze vraag ook mag stellen op helpmij.nl anders gooi deze maar meteen weg webmaster????

Met vriendelijke groet,
 
Ik weet niet zeker of ik deze vraag ook mag stellen op helpmij.nl anders gooi deze maar meteen weg webmaster????



Wat denk je zelf?;)
 
Hoe je hem legaal kunt maken?

Naar de winkel toe gaan en een winxp licentie kopen
 
Het wordt stil aan de overkant.:confused:
 
Laatst bewerkt:
Zou je wel ontopic willen blijven. Heb al een posting van je weggehaald omdat het totaal niks toevoegde aan de vraag
 
deze handeling is niet illegaal,al is het de vraag ofv het om updates gaat of SP2 ? ga naar extra(in IE) invoegtoepassingen beheren en schakel de invoegtoepassing op plaatje uit,nu kun je alle updates weer ophalen
 

Bijlagen

  • micro.gif
    micro.gif
    37,3 KB · Weergaven: 40
Gaat om de updates zo te zien en daar werkt deze handeling niet bij!
 
Aangezien je zelf al aangeeft dat het om een minder legale versie gaat en de manier van updaten die jij wilt niet mogelijk is zonder beveiligingen te omzeilen en wij jou niet mogen vertellen hoe je een beveiliging omzeilt, (sterker nog, jij mag het niet vragen) is het misschien praktisch om even je fantasie te gebruiken met google of zo.
Deze gaat op slot
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan