windows update werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

timmert26

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2008
ik heb een hele tijd geleden iets veranderd zodat ik niet meer in beeld kreeg dat ik geen legitieme versie van microsoft office had, sindsdien kan mijn vista niet meer updaten. ik krijg een error: code 80070490 weet iemand hoe ik dit kan repareren?
mvg

Als je idd. een illegale versie hebt, dan zul je een legale versie moeten installeren van Office. Overigens zouden essentiële updates via Windows Updates (eigenlijk) via de automatische update-functie gewoon binnen moeten komen, lijkt mij, maar niet (meer) via de Windowsupdate website.
Natuurlijk kun je ook eens kijken wat er gebeurt als je Office tijdelijk deïnstalleert en daarna gaat kijken of Windows updates weer wel zijn binnen te halen zónder die melding.

Cracks, serienummers etc. mogen hier op het forum niet beschikbaar gesteld, dus daar mag je niet naar vragen, zie Forum regels, onderdeel Warez.

Tijs.

daar vraag ik ook niet naar :P windows vista is gewoon officieel en stond bij aankoop op mijn laptop, hij geeft gewoon aan dat hij geen updates kan zoeken :S

Lees nog eens terug: Je praat over Office die illegaal zou zijn. Dus ga nu niet de smart pants uithangen (no offense).

Tijs.

maar mijn vraag gaat niet over office !!! het gaat over vista dat niet werkt, ik heb iets in de instelling van updates veranderd, om iets in office te vermijden. Dus ik vraag geen spul over office, en bedankt voor je hulpvolle antwoord op mijn vraag :thumb: hier kom ik veel mee verder behalve het zinloze commentaar?

Laatst bewerkt:
Vergeet niet dat updates voor Microsoft Office ook onderdeel uitmaakt van de Windows updates (en ook de Windows updates website). Een relatie kan er dus wel degelijk zijn, en die probeer ik je te laten uitsluiten door óf een legale Office te installeren óf de (illegale) Office (tijdelijk) te deïnstalleren.

Dat je verder bent gaan 'knutselen' aan de Windows update instellingen had je niet vermeld. Het zou van volledigheid getuigen als als je daar nog even op ingaat, nu je het niet had vermeld in je startposting.

Zinloos commentaar ben je dus zelf mee begonnen, vind ik: Ik het helemaal niet gehint dat Vista legaal zou zijn of niet, en mijn tips richtten zich op (een illegale) Office als mogelijke bron/oorzaak van je probleem, niet Vista. Ik blijf dus bij de tips in mijn eerste posting.

Als je geen prijs stelt op mijn tips of te eigenzinnig bent om (mijn) tips op te volgen, meld dat dan hier. Ik hoop dan voor je dat anderen je verder kunnen/willen helpen.

Tijs.

Laatst bewerkt:
ik heb windows 7 geïnstalleerd, voorheen liep hij telkens vast nu niet, probleem met updates is opgelost bedankt :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan