Windows Update werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

niekj

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2010
Berichten
48
Hallo,

Ik heb een Accer computer met Windows 7. Bij aankoop in de winkel stond Windows hier al op. Nu geeft de computer de melding dat de versie niet legitiem is en dat er geen updates kunnen worden gezocht. De foutcode bij Windows update is C0000022. Bij de eigenschappen van de computer staat onder windows activeren dat de status niet beschikbaar is en dat het Product-ID ook niet beschikbaar is. Wanneer ik op WIndows activeren klik (Programma op computer) komt er fout C0000022 en wordt mijn bureaubladachtegrond zwart. Weet iemand een oplosing?
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Als ik het goed gelezen heb hier zou het aan het niet binnen 30 dagen activeren gelegen hebben als dat zo is zou ik dus contact met microsoft opnemen. Maar moet zeggen het klinkt mij een beetje vreemd want bij notebook gaat het activeren automatisch .Dus twijfel ik een beetje of je een legale versie erop hebt;)
 
Hallo,

De software was al geinstalleerd bij de aankoop van de computer en ik neem aan dat Accer geen illegale software levert. Maar ik kan nergens de productcode invoeren of windows activeren. Zou dit niet toch op een of andere manier moeten kunnen?
 
Hoi,

Zoals eerder geschreven even contact opnemen met microsoft of terug naar de winkel want het lijkt mij dat het automatisch moet gaan . Volgens mij kan het niet eens code invoeren.
 
Laatst bewerkt:
Kijk aan de onderkant v/d laptop ..
De sticker ziet er ong. als volgt uit:

4868d1171252404-office-2007-product-key-imgp2828.jpg
Succes.:thumb:
 
Hallo,

Ik heb deze sticker ook op de computer zitten. Maar ik kan deze code nergens intypen. Dat is het probleem.
 
  1. [Windowstoets+Pause]
  2. Onderin het scherm kun je de code invoeren

65089d1270414038-error-c0000022-capture.jpg
Succes.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan