windows update

Status
Niet open voor verdere reacties.

buster

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2004
Nadat ik windows98 SE heb geupdate,kan ik bepaalde software niet installeren,zoals nieuwe nero of antivirus 2004.De computer geeft dan aan dat de update nog moet worden afgemaakt,als ik probeer opnieuw te updaten lukt dit niet,hij zegt dan dat die andere nog moet worden afgemaakt.Hoe los ik dit op.

Misschien stomme vraag, maar na de updaten heb je toen wel je computer opnieuw opgestart?

Olav

Je zou nog kunnen proberen de 2 progjes te de-installeren en dan van voren aan te beginnen, dan wel, als je ook niet kunt de-installeren, proberen om de progjes te installeren d.m.v. de oorspronkelijke programmatuur (de 1e dus). Daarna "hopen" dat je mag de-installeren of updaten.

Laatst bewerkt:
dit heb ik al geprobeerd,antivirus 2003 geeft geen problemen,2004 wel. nero 5.5.10.30 wil ook wel ,maar omdat ik een dvd-brander in mijn computer heb gekocht,moest ik de bijgeleverde nero 6.0.0.16 installeren,dit wilde weer niet,dan krijg ik de melding dat mijn computer is verouderd en dat ik de installatie van de update eerst moet afmaken.Als ik in de geschiedenis kijk van windows update dan is ie6setup (service pack 1)al meerdere keren geinstaleerd.

Ik ben net gisterenavond en vanmorgen bezig geweest met een systeempje hier. Win98 erop gegooid, daarna NAV2004 en Nero, maar geen problemen.

Ik heb ook dat cd-tje van WindowsUpdate, en die ga ik zo even proberen...neem aan dat er geen problemen zullen zijn.

Bij NAV2004 zat ie alleen "te zeuren" om de versie van IE

probleem nog niet opgelost,het moet ergens in de registratie zitten ,volgens mij

Geplaatst door buster
probleem nog niet opgelost,het moet ergens in de registratie zitten ,volgens mij

Misschien heb je iets aan het volgende.

Toen ik laatst mijn Windows 98 SE opnieuw installeerde en Norton AntiVirus 2004 wilde her-instaleren kon dat alleen maar nadat ik DirectX 9.0 had geïnstalleerd.
Kennelijk verandert er het nodige in de programmatuur.
Jaap

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan