windows update

Status
Niet open voor verdere reacties.

wimpey999

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 nov 2005
Berichten
2
Heb een desktop van Paradigit met de orginele Oem-versie van Windows XP-home.
Na een systeemstoornis heb ik de recovery-cd's gedownload en alles werkt weer perfect, echter,
Ik heb abusievelijk de recovery-cd's van mijn zoon, de Oem-versie XP-Pro versie van Paradigit gestart.
Het enige probleem wat nu speelt is, dat ik geen Windows-updates kan ophalen ivm de koppeling registratie PC met registratie Oem-versie XP-Home.
Ik heb dus ook de 2 orginele Oem-versies van XP-home.Kan ik in de veilige modus de XP-Home versie opnieuw installeren, zonder opnieuw alle andere software, Outlook, MSN, ADSL KPN en Planet e.d te moeten installeren achteraf?

Wimpey
 
Opnieuw installeren omdat je bepaalde essentiele bestanden moet gaan vervangen en 'key' settings moet saven. Dus raad je aan, backup je belangrijke data en installeer gewoon even opnieuw :)
 
back-up maken??

Hoi Xtentic,

Bedankt voor je oplossing. Heb alleen nog een vraag hoe ik een back-up kan maken.

Mijn harde schijf is verdeeld in twee partities, maar alles staat op de C-schijf en de D-schijf is nog leeg.Is het voldoende om muv Windows naar de D-schijf te brengen?
Is dat veilig genoeg en zo ja, hoe doe ik dat?

Ik heb geprobeerd om vanuit het aanklikken van mijn locaal station C bijvoorbeeld met een klik met de rechtermuisknop bijv programmafiles te verplaatsen naar de D-schijf. Krijg alleen de mogelijkheid om te kopieeren naar documenten of bureaublad of naar CD.
Kan ik dit niet op een directe manier naar de D-schijf brengen?
Laat dan windows staan op de c-schijf en laat mijn recovery CD's draaien?

Ben een leek met het oplossen van problemen in deze orde.

Wimpey
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan