windows update

Status
Niet open voor verdere reacties.

luden

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2001
Ik heb een legale versie van windows xp en heb altijd goed kunnen updaten. Vandaag kan ik niet meer updaten en krijg ik dit bericht:
[Foutnummer: 0x80072EE2]
De website heeft een fout geconstateerd en kan de gevraagde pagina niet weergeven. De onderstaande bronnen kunnen u wellicht helpen het probleem op te lossen:
Is er een probleem bij windows update of zit het probleem bij mij?
greetz

Ik heb geen probleem met updaten (er waren trouwens geen updates);)

had alle tips van microsoft al geprobeerd en niets helpt. Heb ook al geprobeerd met een systeemherstel en dat bracht ook geen soelaas.
groetjes

Als ik het begrijpt is het probleem opgelost.

nee hoor hab alles geprobeerd en het probleem blijft, wie kan mij helpen?

kan ook niet aanmelden bij msn messenger en krijg de raad het later nog eens te proberen. Gisteren had ik dat soms ook al, maar nu lukt het helemaal niet meer om aan te melden. Kan dit samenhangen met het updateprobleem?

kan het probleem misschien bij mijn provider (belgacom skynet) liggen?
ben nu op mijn werk, kan het ook nuttig zijn straks ff mijn modem te resetten?
nog tips?

luden zei:
kan ook niet aanmelden bij msn messenger en krijg de raad het later nog eens te proberen. Gisteren had ik dat soms ook al, maar nu lukt het helemaal niet meer om aan te melden. Kan dit samenhangen met het updateprobleem?

Wat is het fout nr van msn.

heb ondertussen op ander forum gelezen dat er problemen zijn met de servers van microsoft dus misschien zitten we wel voor niks te zoeken.
foutnr weet ik niet juist meer (zit ni thuis nu), maar was iets met 8 cijfertjes iets in de trend van 80008842 of zoiets
greetz

nee die heb ik er al een tijd afgegooid. Volgens het forum vd provider belgacom zouden alle skynet abo's hetzelfde probleem hebben dus een verklaring lijkt in zicht! als ze nu ook nog een oplossing hebben!
greetz en allemaal al bedankt om mee te denken!

probleem lag inderdaad niet bij mezelf maar er waren problemen om de microsoft sites via skynet te bereiken. Dus we hebben een beetje voor niks zitten zoeken, maar ja zo leren we weer wat bij, niet. Alvast iedereen bedankt voor de hulp!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan