windows update

Status
Niet open voor verdere reacties.
Na de validatie kun je door, en dan kun je alleen de beveiligings updates binnenhalen, ik diverse kennissen die dat ook doen, die niet voor de software willen betalen, en dat moet ieder voor zich weten.

Maar als een legale versie hebt, hoe weet je het dan dat het niet kan? ook kennissen?

ik krijg regelmatig pc's bij me om ze wat "op te schonen" of kleine reparaties, omdat ik net iets meer van pc's ken dan de doorsnee gebruiker. en daar zijn idd aardig wat illegale windows bij...
niet dat mij dat wat uitmaakt... zoals je al zei, dat moet ieder voor zich weten.

je kan ook niet iedere "illegale" gebruiker van diefstal gaan beschuldigen. heel wat pc's worden verkocht met illegale software op (zoals windows). zelfs mijn vader (76) is eigelijk een piraat, zonder daar ooit om gewild te hebben. hij kocht een nieuwe pc, met daarop winxp (home) en office 2003... beiden blijken illegale kopiën te zijn, want de installatie-cd's zijn er niet bij.
moet ik nou m'n ouwe gaan beschuldigen van diefstal?..

PS: en om het tegendeel te bewijzen, zal ik je vertellen hoe een legale windows met de updates werkt...
ik heb simpelweg automatische updates aangevinkt, maar alleen nadat ik op de hoogte werd gebracht. dus downloaden of installeren doet ie pas als ik het zeg. in tussentijd staat er dan een geel schildje rechts onder m'n scherm, te wachten tot ik klaar ben om up te daten.
ik twijfel sterk dat dit allemaal kan met een illegale versie...

franco

Laatst bewerkt:
Koop een laptop van Acer en je krijgt er geen installatie cd bij....het is wel legaal de sticker van windows zit er op.
de key is echt, kun je controleren.
En de updates kan ik ook ophalen.
Zo doe packard bell dat ook en zo zijn er wel meer.
als je een systeem koopt met voorgeinstalleerde software dan moet daar de sticker ook van op de pc zitten......
Nee je vader is geen dief......maar moet wel terug naar de verkoper, hij is opgelicht.

1)je kan ook niet iedere "illegale" gebruiker van diefstal gaan beschuldigen. heel wat pc's worden verkocht met illegale software op (zoals windows). zelfs mijn vader (76) is eigelijk een piraat, zonder daar ooit om gewild te hebben. hij kocht een nieuwe pc, met daarop winxp (home) en office 2003... beiden blijken illegale kopiën te zijn, want de installatie-cd's zijn er niet bij.
moet ik nou m'n ouwe gaan beschuldigen van diefstal?..

2)PS: en om het tegendeel te bewijzen, zal ik je vertellen hoe een legale windows met de updates werkt...
ik heb simpelweg automatische updates aangevinkt, maar alleen nadat ik op de hoogte werd gebracht. dus downloaden of installeren doet ie pas als ik het zeg. in tussentijd staat er dan een geel schildje rechts onder m'n scherm, te wachten tot ik klaar ben om up te daten.
ik twijfel sterk dat dit allemaal kan met een illegale versie...

franco

1)Wanneer je kan aantonen dat je ervoor hebt betaald, en het blijkt een illegale versie te zijn(opgelicht) krijg je in dat geval van Bill gratis een serial.(met bijbehorende software)

2)Wanneer je automatische updates uitvinkt, en je gaat naar de Windows update site, kan je gewoon aanvinken dat je betreffende update niet wil hebben. Heb je er ook geen last meer van.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan