Windows update

• Onderwerp starter Onderwerp starter rieny
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rieny

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2002
Ik heb een probleem en dat is het volgende, Ik heb mijn automatische updates voor windopws aanstaan. Ik zag dat inernetexplorer 7 uit is dacht misschien in het nederlands dus ik heb opdracht gegeven om de nieuwe updates op te halen, hij zag er 3 bij installeren geeft hij steeds aan dat het mislukt ik wil die drie updates ook niet maar iedere keer zegt hij dat ik ze moet downloaden als ik mijn pc uitzet. Ik zag dat ie 7 pas eind van het jaar komt in de ned versie.
ik zal die up[dates bijvoegen via aeen word document hoe kan ik voorkomen dat hij ze steeds probeert te installeren?

hoop op hulp, alvast bedankt

Bijlagen

Klik rechts op Deze computer, eigenschappen nemen en dan tablad automatische updates: hier kan je het uitvinken.

Klik rechts op Deze computer, eigenschappen nemen en dan tablad automatische updates: hier kan je het uitvinken.

Ik wil de automatische updates niet uitzetten. Ik wil alleen die 3 niet installeren heb geen eens outlook 2003. er moet toch een andere manier zijn?? Zie bijlage hij geet steeds aan mislukt en ik wil die updates niet van office 2003

Bijlagen

Ik wil de automatische updates niet uitzetten. Ik wil alleen die 3 niet installeren heb geen eens outlook 2003. er moet toch een andere manier zijn?? Zie bijlage hij geet steeds aan mislukt en ik wil die updates niet van office 2003

Weet je dat zeker? Je hebt ook Word. Outlook is onderdeel van Office en vandaar dat hij updates vind. Als je geen outlook hebt kan hij ook geen updates vinden.

Vreemde zaak. Ik heb nog nooit meegemaakt dat windows update updates zoekt voor office programma's en die staan dan ook niet eens op je PC.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan