Windows Update

Status
Niet open voor verdere reacties.

Paulm

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2003
Als ik windows Update doe krijg ik de volgende melding:

We hebben verbeteringen in onze website aangebracht. Klik op Nu installeren om de nieuwe versie van de software te downloaden en Windows Update te starten.

Vervolgens klik ik op: nu installeren maar dan krijg ik deze melding:

De website heeft een fout geconstateerd en kan de gevraagde pagina niet weergeven.

Hoe voorkom ik dit probleem?

Windows heeft nu een andere manier van verificatie of je een legale versie hebt. Hiervoor moet er eerst iets geïnstalleerd worden. WGA.
Gaat er iets niet goed of probeer je het iets te vaak zonder resultaat, dan kan ook een legale Windows versie wel eens niet door de test komen. De meldingen die jij geeft zijn nogal vaag maar ik denk ook dat het hiermee te maken heeft. Er zijn manieren eromheen waar Microsoft op jaagt zodat je het echt niet binnen korte tijd gemakkelijk via internet zult kunnen krijgen. Bovendien zou je dan op vreemden vertrouwen. Niet doen. Mijn tip is daarom: Zet jou automatische updates eens aan, als dat niet aan stond. Je ontvangt dan de noodzakelijke kritische beveiligingsupdates. Zet daarna de automatische updates voorlopig weer uit. Ik hoop dat het iets oplost. Anders contact opnemen met Microsoft of je verlies accepteren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan