windows update

Status
Niet open voor verdere reacties.

purple86

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2008
Hallo,
Sinds een week ofzo krijg ik telkens de melding van windows dat er een update beschikbaar is, namelijk KB947864 Cumulatieve Beveiligingsupdate voor Internet Explorer 7 voor windows xp.
Heb hem gedownload en geinstaleerd, maar een paar keer perdag krijg ik die melding weer en hem anuleren en aangeven (vinken) dat ik de update niet hoef helpt niet.
Weet iemand hoe ik er vanaf komen?
systeem is pentium met xp pro
bedankt alvast.

In dergelijke gevallen doe ik Googlen om te zien of er berichten zijn die me kunnen helpen en/of de bewuste update een keer uninstallen en vervolgens Microsoft update nogmaals laten checken.
Succes, Ton

In dergelijke gevallen doe ik Googlen om te zien of er berichten zijn die me kunnen helpen en/of de bewuste update een keer uninstallen en vervolgens Microsoft update nogmaals laten checken.
Succes, Ton

hoi
ja heb veel gegoogled en ook op microsoft gezocht maar kan niks vinden :rolleyes:

Wordt hij wel geinstalleerd ? Er zijn nogal wat meldingen dat deze update mislukt.

Wordt hij wel geinstalleerd ? Er zijn nogal wat meldingen dat deze update mislukt.

kan hem nergens vinden op pc/software
heb een backup terug op c gezet van 12 dagen geleden, en heb toen WEL die kb update kunnen blokeren :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan