Windows Update

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mark Straatman

Gebruiker
Lid geworden
23 mei 2007
Berichten
279
Goedemiddag,

Laatst heb ik mijn laptop ter reparatie gebracht naar de locale computerzaak en die heeft er XP op gezet (ik had eerst vista). Hier heb ik helemaal geen problemen mee. Pas nu merk ik hoe goed XP werkt op mijn computer.

Het enige wat me dwars zit zijn de updates van windows. Telkens als ik wil updaten dan opent er een internet explorer pagina die naar de online updates gaat en het daar gaat updaten. Maar wat ik wil is het locale programma waarmee ik update, net zoals het normaal gaat met XP en Vista (en vele andere).

Ik heb de automatische updates al aangezet op "downloaden maar laat mij kiezen wanneer te installeren". Aangezien ik sommige updates niet geinstalleerd wil hebben, wil ik een keuze hebben om welke te installeren en welke niet.
Dit kan namelijk niet op Online update.

Weet iemand hoe ik het locale programma weer kan gebruiken?

tnx
 
dan auto update uitzetten,en met de hand updaten kan je precies die updaten die jij wil
 
die heb ik al aangezet, maar telkens als ik op update klik, gaat ie naar de microsoft site.

edit: never mind. Ik dacht dat als de optie op "downloaden en installeren" stond, het betekende dat ik geen keuze zou krijgen welke ik wel en welke niet wil installeren.
tnx ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan