Windows Update

Status
Niet open voor verdere reacties.

dennis639

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2008
Hoi,

Ik weet niet als ik hier op de goeie plaats ben. Ik heb al een tijdje mijn laptop niet meer geupdate, zolang al niet meer dat ik een mail heb gekregen van mijn internet provider dat ik alles moet gaan updaten omdat ik anders van het internet word afgesloten. Nou wil ik gaan updaten via Windows Update maar ik krijg dan de melding: Er kan momenteel niet naar updates worden gezocht, omdat de Windows Update-service niet actief is. U moet uw computer mogelijk opnieuw opstarten. Dit heb ik gedaan maar dat hielp niks. Ik heb een laptop van Acer, iemand een idee om dit probleem op te lossen?

Alvast bedankt,

Mvg Dennis van Grinsven.

In aansluiting op vanschagen: Kijk (ook) op deze link
Toevoeging: Ik ga er hier vanuit dat er een eerlijke, geactiveerde versie van Windows op je pc/laptop staat. Dus niet een of andere getweakte/gamer-versie/gejatte/voorgeactiveerde versie van Windows.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Update

Ik heb gekeken op de pagina van het soortgelijke probleem, maar daar kan ik niks mee met mijn probleem. En ik heb ook de link geprobeerd van dnties maar dat heeft niks geholpen. Ik heb ook op Google gezocht maar kon daar ook niet het zelfde probleem vinden. Is het niet een of andere instelling die uit staat of zo? Heb trouwens ook de legale versie van vista gewoon gekocht in de winkel.

Dennis van Grinsven

Ok, probeer dan eens het volgende:
a. Direct de volledige versie van Service Pack 2 downloaden en die daarna proberen te installeren: link
b. (als er dan nog steeds Windows Update problemen zijn): Draai SURS

Mocht a. niet lukken, dan kun je ook een oudere versie van SURS eerst draaien voordat je de SP2 installatie opnieuw probeert.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan