Windows Update

Status
Niet open voor verdere reacties.

anstof

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2003
Bij Windows Update krijg ik iedere keer te zien dat twee belangrijke updates zijn mislukt. Ik krijg dan deze de foutmeldingen te zien:
Beveiligingsupdate KB 2564958 1,2 MB
Beveiligingsupdate KB 2660649 2,6 MB

Wie kan mij helpen deze updates toch te realiseren en zijn ze echt nodig?

Mvg,
Anstof

:) Hoi anstof ....:thumb:
Even zal ik ook bijgeven, ... dat beveiliging update's altijd zijn essentieel ( van belang dus ! ) ...:)
met deze gelegenheid wil ik je ook nog deze link doorgeven zodat je bij de hand hebt, mocht weer gebeuren dat je toevallig iets van updates handmatig downloaden moet ...:confused:

Lees maar aandachtig ! ! ... dit ook --->> http://support.microsoft.com/kb/323166/nl

Laatst bewerkt:
Leuk die Update Catalogus, maar die verplicht je wel om Internet Explorer te gebruiken.
En als er 1 browser is die mij het bloed onder de nagels vandaan haalt is IE het wel.
Ik heb bij de installatie van m'n Windows 8 NIET gekozen voor dat onding dus wil ik die verplichting ook niet.

Niks persoonlijks ROYONIX, dat moest er even uit ;)

edmor edmor ...:confused:
En als er 1 browser is die mij het bloed onder de nagels vandaan haalt is IE het wel
>Niks persoonlijk's ROYONIX, dat moest er even uit ;)<
Het gaat nu niet,.... over verplichting om IE te gebruiken dat is gewoon ''Microsoft Update Katalogus'' via welke je betreffende update's ook kan krijgen ( en niet alleen maar updates ! ) en is ook geschikt voor elke OS en dat weet jij zelf ook, ik heb wel respect voor jouw Chrome of je windows*8 ( in korte toekomst ga ik ook h'm gebruiken ! ) of wat dan ook, maar ook..... het kan me niet schelen dat jij NIET van IE houd' ...:d:thumb:;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan