Windows updaten....

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ronald67

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 jun 2009
Berichten
1
Geachte lezers cq deskundigen,

Langs deze weg zou ik graag de volgende vraag willen stellen.

Ik heb mijn harde schijf kort geleden geformateerd, en vervolgens heb ik mijn besturingsysteem Windows XP Proffesional weer opnieuw geinstalleerd, deze bevat Service-Pack 2. De eerste handeling die iedere computergebruiker dan doet na installatie
is naar de updatepagina van Windows gaan om het systeem up-to-daten, en ook uiteraard Service Pack 3 te downloaden. Nu krijg ik steeds als ik naar Windows-Update ga de Google pagina, en wat ik ook probeer, ik kom niet op die pagina, ook niet via omweggetjes. Als ik dingen wil downloaden die die pagina nodig hebben of bepaalde update's moeten hebben van die pagina, dan kan ik die niet uitvoeren. Zodoende heb ik nog steeds een soort van gebrekkig computersysteem.
Ik ben niet echt een kundig persoon op gebied van computers cq software, en daarom zou ik graag een simpel antwoord willen krijgen op mijn computerprobleem, hoe dit euvel op te lossen is.

vr.gr. R.F.
 
Wat je het beste kan doen, (als het nog niets gebeurd is) is de automatische updates doen op het eerst volgende uur instellen. Je wacht tot dat moment en dat gaat windows er van zelf naar zoeken en alles downloaden. Dan komt de alle onzin vanzelf naar binnen. Overigens voegt service pack 3 naar mijn mening niet bijster veel toe.
 
Als je besturingssysteem legaal is en nog een keer gebruikt mag worden - en daar ga ik van uit, anders zou je hier niet vragen :) dan zou idd het inschakelen/aanvinken van automatisch updaten moeten werken, zo niet dan moet je contact opnemen met windows - niet echt een fijn vooruitzicht, ik weet het (zucht).
Overigens is SP3 een substantiele verbetering waarmee nog meer stabiliteit is verkregen en waarmee ook een aantal veiligheidslekken zijn opgelost. Het werkt - natuurlijk - wel alleen als je programma's ook updated zijn (dus bv niet voor een adobe oudje of voor ie6)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan