windows updates hoe

Status
Niet open voor verdere reacties.

fvds

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2003
Berichten
396
XP home (SP1) opnieuw geinstalleerd.
Was een van de acties om van het W32.Klez.H@mm -virus af te komen.

Waar vindt ik de 'oude' updates ?
Het gaat hier om de updates waarvan ik automatisch melding kreeg met het verzoek of deze aangebracht konden worden.


Alvast bedankt,
Frank
 
Start>windows update, daar zal je de updates weer vandaan kunnen halen en laten installeren.
 
De Windows Update site is trouwens ook vernieuwt zie ik. :D Wel mooi design.

-edit-

En hij werkt ook wat anders.
 
crash en Muurhond bedankt.

Op het schem wordt aangegeven dat het gaat om 'de laatste windows software'.
Is dat een onhandige formulering en worden de 'oude' wel meegenomen ?

Groet,
Frank
 
ALLE updates die nog niet op je systeem staan zullen daar gewoon te zien zijn :)
 
Geplaatst door Muurhond
De Windows Update site is trouwens ook vernieuwt zie ik. :D Wel mooi design.

-edit-

En hij werkt ook wat anders.

Is al een tijdje zo :). Vanwege het SP. Ach; nieuw likje verf komt hem wel ten goede :).
 
Geplaatst door fvds
crash en Muurhond bedankt.

Op het schem wordt aangegeven dat het gaat om 'de laatste windows software'.
Is dat een onhandige formulering en worden de 'oude' wel meegenomen ?

Groet,
Frank

Als je dit nu wilt voorkomen (bv als je een dial-up wilt bijwerken) kun je ook een Security CD bestellen waar alle updates op staan :).
 
Oh en ik wil je aanraden eerst ServicePack 1 op te zoeken bij de essentiele updates, en die te downloaden. Dan heb je meteen een hele zooi essentiele updates. Wanneer je ServicePack 1 hebt, kun je naar de andere updates gaan kijken :)
 
Geplaatst door H@NsiePanzzzer
Oh en ik wil je aanraden eerst ServicePack 1 op te zoeken bij de essentiele updates, en die te downloaden. Dan heb je meteen een hele zooi essentiele updates. Wanneer je ServicePack 1 hebt, kun je naar de andere updates gaan kijken :)

Kleine aantekening; dat is vreemd maar dat dacht ik ook. Alleen toen ik SP I had geïnstalleerd stonden er nog netzoveel updates al eerst. Toen ik SP I v/d CD-rom had geïnstalleerd was dat niet zo.
Net of WU dat selecteerde? Weet jij hier iets van?
 
Na SP1 moet je nog een keer Windows Update uitvoeren omdat hier nog updates in staan die pas NA SP1 uit zijn gekomen.
 
Geplaatst door Muurhond
Na SP1 moet je nog een keer Windows Update uitvoeren omdat hier nog updates in staan die pas NA SP1 uit zijn gekomen.
Dat sowieso. Maar volgens wat H@ns zegt heb je er dan minder dan voor de SP. En dat was bij mij niet het geval :confused: .
 
Vreemd, misschien stonden er meteen wat meer updates op die CD. Ik heb hier namelijk een CD liggen met SP1, waar ook meteen wat andere updates bijgeinstalleerd worden.

Maar sowieso altijd even kijken of er daarna nog updates beschikbaar zijn bij WU.
 
Zelfs na de nieuwste SP II.
De eerste pachtes zijn al vrijgegeven...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan