Windows updates

Status
Niet open voor verdere reacties.
Updates verbergen ??? Wat heeft dat voor zin ?
 
Ten eerste vroeg ik niet of het zin had

en waarom ik ze wil verbergen is om het volgenden dat ik altijd last blijv houden van windows messenher 4.7 terwijl ik msn messenger 7.4 gebruikt en niet teleksn wil dat die windows messenger gedownloead en gesinstalleer word
 
Ik krijg deze update (dus Windows Messenger) nooit aangeboden maar deze staat dan ook vanaf de installatie van XP Home SP1, 2 jr terug, op niet aangemeld. Zou dat wat uitmaken dan?
 
Geplaatst door gezina
Ik krijg deze update nooit aangeboden maar deze staat dan ook vanaf de installatie van XP Home SP1, 2 jr terug, op niet aangemeld. Zou dat wat uitmaken dan?
Ik begrijp je niet helemaal. Wat staat "niet aangemeld"?
 
Dit dus:

acag3m.gif
 
Maar om de vraag even te beantwoorden: :)

klik op het plusje voor de update die je wilt verbergen en vink "Deze update niet meer weergeven" aan.

hideupdate8jt.jpg
 
Geplaatst door gezina
Dit dus:

acag3m.gif

Oh, je hebt Windows Messenger dus gewoon nog op de pc staan. Dan staat 'ie natuurlijk niet bij de updates.

Overigens is het volgens mij niet altijd zo geweest dat ik Windows Messenger kreeg aangeboden. Is volgens mij begonnen na installatie van SP2 of na de komst van de nieuwe versie (6) van WindowsUpdate.
 
Idd Buffy, staat er nog gewoon op maar is verder door mijn instellingen 'dood' verklaard. :) Heb overigens geen SP2 en update 6 < snap ik niet erg alhoewel ik verder up-to-date ben, ook met dat gedoe qua valideren, zucht.

Maar goed, het gaat om Willy Wortel, moet vast wel lukken zo. :)

Aanpassing middels typfout...
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door gezina
update 6 < snap ik niet erg

Welke versie gebruikt wordt kun je zien in de URL van de WindowsUpdate site. Bij mij nu:

http://update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/default.aspx?ln=nl

v6 = versie 6.

Hier hoef je je totaal niet druk om te maken trouwens. Als Windows vindt dat een nieuwe versie van WindowsUpdate gebruikt moet worden, gebeurt dat vanzelf als je naar de WindowsUpdate-site gaat. :)
 
dat heeft al iemand uitgelegd op mijn antwoord dus ff scrolle naar boven en je komt het tegen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan