Windows updates

Status
Niet open voor verdere reacties.

Seniork

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2008
Berichten
7
L.S.
Omdat ik voor die paar brieven van mij ruimschoots uit de voeten kan met Wordpad heb ik Office van mijn PC (XP) verwijderd via configuratiescherm. Verder heb ik, voor zover ik ze kon vinden, alle verwijzingen uit het register verwijderd. Bij de updates van Windows zijn ook vaak patches voor Office en Outlook die ik dus niet nodig heb. Bij het afsluiten van de PC blijft deze zeuren dat de updates niet geinstalleerd kunnen worden omdat bepaalde bestanden ontbreken. Ik kan het ding dus niet alleen laten omdat het niet uitgeschakeld wordt. Bij handmatige installatie is aan te geven welke updates geinstalleerd moeten worden. Ik vink dus Office en Outlook updates af. Ik krijg dan een paar waarschuwingen en het advies om m.b.v. de installatie-Cd Office te installeren. Als ik dat niet doe gaat Windows ook de afgevinkte bestanden installeren wat uiteraard weer niet lukt.Sorry voor de langdradige inleiding maar hoe krijg ik duidelijk dat ik bij automatisch updates alles wat met Office te maken heeft niet wil hebben. N.B. Ik kan natuurlijk wel verder leven zonder een oplossing hiervoor maar dit moet toch te verhelpen zijn. Wie o wie. Bij voorbaat dank.
Vr.gr. Kees Koning.
 
Weet niet zeker, maar als je het via configuratie scherm hebt verwijdert, dan krijg je toch geen office updates meer ? Volgenmsij krijg ik dit niet meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan