Windows Updates

• Onderwerp starter Onderwerp starter Horry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Horry

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2009
Vorige week Donderdag of Vrijdag zijn er bij mij 18 Windows XP updates binnengekomen bij het afsluiten van de Pc.
Op de Pc van mijn wederhelft niet.

De vraag: zijn er meer van jullie die updates ontvangen hebben, of zou er bij mij iets niet in orde zijn geweest?

HP_Pavilion Media Center 7660, Windows XP Professional
Processor x86 Family 15 Model 4 Stepping 7 GenuineIntel ~2800 Mhz
BIOS-versie/datum Phoenix Technologies, LTD 3.19, 8-12-2006
Beschikbaar fysiek geheugen 1.006,41 MB
Beschikbaar virtueel geheugen 1,96 GB

Vergelijk de lijst met geinstalleerde updates eens. Of controleer de pc van je wederhelft handmatig op updates.

Dank voor de reactie, adnieuwenhuizen.

Zo te horen heeft niemand ze gekregen, toch wel vreemd!

de lijsten vergelijken is een beetje moeilijk om dat we heel verschillende dingen doen, om het zo maar eens te noemen, denk maar eens aan .NET Framework 3.5 en consorten, die ze helemaal niet nodig heeft, bij de spelletjes.

In totaal heb ik er 197 en zij 113 nou is zij wel veel liever als mij en met minder tevreden.

Windows heeft me wel functie-toetsen uitgeschakeld maar die repareer ik wel met KBD.

Uiteraard zalhet aantal updates anders zijn als je niet op beide pc's dezelfde programma's draait.
Met vergelijken bedoelde ik alleen de laatste updates.

Ja hoor ik begreep het wel, hoofdzaak is te weten dat dit die updates alleen bij mij kwamen, waarom zal een vraagteken blijven, het is te veel werk om dat uit te zoeken en ook niet waard.

Mijn Collega had ook geen updates gekregen.

Op de 2de Pc (Packard Bell) werd bij Windows Updates I.E. V8 aangeboden.

Dank je voor je medewerking.

Staat toevallig op de ene pc een windows installatie met een andere taal dan de ander? Soms komen patches eerder uit voor de engelse dan voor de nederlandse versie ;)

Nee, ze hebben alle 2 de Nederlandse taal maar komen toch zelden samen binnen, zou ook niet kunnen de ene gaat b.v. 10 uur aan de andere om 4 uur, soms komen de updates ook enkele dagen later aan op de 2de Pc.

De wonderen zijn de wereld nog niet uit, misschien komen ze morgen wie weet, maar dan laat ik het weten, dat is het minste wat ik kan doen naar het in dankbaarheid ontvangen van de reacties.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan