Windows veel groter

Status
Niet open voor verdere reacties.

robertschuurman

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2007
Berichten
32
hoi,

Ik weet niet zekker of mijn bericht hier hoort, zoniet zou iemand dat dan willen melden aan mij.

Nu mijn probleem:
Mijn computer liep vast en toen ik hem weer opstarte was windows opeens veel groter.
Voorbeeld de icoontjes waar je tussen de verschillende acounts kan kiezen zijn groter en de snelkopelingen op mijn bureaublad. :confused:

Weet iemand hoe ik dit weer kan veranderen, want ik ben niet slechtziend;)

Alvast bedankt:thumb:

Robert
 
Rechtermuiknop op de bureaublad en daarna eigenschappen onder de kop instellingen moet je de resolutie veranderen in jou geval moet je de resolutie groter zetten en Voila:thumb:

Als je hem niet groter kan zetten moet je waarschijnlijk je videokaart drivers installeren :thumb: (wat ik denk dat niet nodig is)

PS: deze topic hoort beter thuis bij Windows Xp vind ik ;)
 
Laatst bewerkt:
Rechtermuiknop op de bureaublad en daarna eigenschappen onder de kop instellingen moet je de resolutie veranderen in jou geval moet je de resolutie groter zetten en Voila:thumb:

Als je hem niet groter kan zetten moet je waarschijnlijk je videokaart drivers installeren :thumb: (wat ik denk dat niet nodig is)

PS: deze topic hoort beter thuis bij Windows Xp vind ik ;)


Juist niet wufu. hij moet de resolutie kleiner zetten. Hij zegt dat hij NIET slechtziend is.
 
Huh?

Huh?

nou snap ik er helemaal niks meer van :rolleyes:

maar ik bedoel dat hij meer pixeltjes moet doen dus dat is dan toch een groter/hogere resolutie?
 
Je hebt helemaal gelijk wufu, ik denk dat DMO zit te slapen:D
 
Gelukkig ik dacht ff dat ik aan het ''bejaarden'' wordt:p
 
Ik snap dat van je resolutie, maar als je windows zelf opstart is het ook groter geworden en dat kan je niet met je resolutie van je bureaublad wijziggen
 
Ik snap dat van je resolutie, maar als je windows zelf opstart is het ook groter geworden en dat kan je niet met je resolutie van je bureaublad wijziggen


Het wat in bericht #2 wordt uitgelegd geld voor je hele pc hea!
 
Als je windows xp opstart kan je kiezen tussen acounts. Dit bedoel ik met begin scherm.
Wat nu de resolutie 1024x nogwat is. Is groter dan dat het eerst was
 
Je bedoelt dus het inlogscherm maar heb je bericht #2 al geprobeerd want die zou ook moeten werken voor de oinlogscherm
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan