Windows veilige modus werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

TLebbe

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 mei 2009
Berichten
2
Goedendag mensen ben helemaal radeloos want windows veilige modus werkt niet.
Ik wilde wat verwijderen in veilige modus dus typte in opdrachtprompt in : Msconfig - > iniboot en dan het vinkje bij safeboot. Nu is het probleem dat mijn pc altijd in veilige modus opstart en als die dat probeerd eindigd het in een zwart scherm waar helemaal niks gebeurd. heb een half uur gewacht nog steeds niks.. Ook starten met recente instellingen werkte niet. Heb echt geen ideën meer hoe ik zonder in windows te komen het vinkje weg kan halen bij safeboot... kan iemand mij aub helpen !?
 
Bij het opstarten van Windows kan je op F8 als het goed is drukken om dan in de veiligheids-modus tegaan!

!!!Als je tevroeg op F8 druk kan je waarschijnelijk bij de instellingen van de moederbord komen, of iets wat niks te maken heeft met Windows!!! (Het is geen ramp)
 
natuurlijk misschien was ik een beetje onduidelijk hoe ik het heb opgeschreven. F8 heb ik gedaan veilige modus geeft zelfde resultaat een zwart scherm met een knipperd balkje waar die niet verder komt.. :( ook F8 en gebruik maken van recente instellingen werkte ook niet.. hij blijft maar in een zwart scherm komen en gaat gewoon niet verder..!
 
Ik heb precies het zelfde probleem!
Ik heb geen beeld als ik gewoon opstart (per ongelijk uitgezet)
en bij veilige modus blijft ie maar met een knipperende cursor staan links boven

wie helpt ons?:eek:
 
Graag een nieuwe vraag stellen, het is niet de bedoeling een vraag te stellen in iemand anders zijn topic.

Daarnaast is het al een ouder topic.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan