windows verkenner doet het niet(vista):(

Status
Niet open voor verdere reacties.

bo1212

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 okt 2007
Berichten
4
:(als ik bezig ben met de computer en wil wat openen in een map staat er windows verkenner doet het niet wat nu hoe moet ik dit op lossen....?:(:(:(
 
Je kunt even je windows opnieuw installeren en kijken of die het dan wel doet.
 
"even" Windows opnieuw installeren is niet een klusje van 5 minuten. Bovendien moet je allerlei backups maken enz... Mischien kun je een precies de melding hier zetten die je ziet als het gebeurd.
 
ik heb zelf ook vista en als je niet egt belangrijk info op je schijf hebt staan en je hem gewoon kan formateren zou het niet langer dan een halfuurtje duren.Dat was ook bedoelt als oplossing als die er helemaal niet uitkwam.Of probeer een keer windows herstel met je windows CD
 
Laatst bewerkt:
Misschien kun je een systeemherstel (Start -> Bureau Accessoires -> Systeemwerkset -> Systeemherstel) doen naar een punt toen Windows Verkenner nog wel werkte?
 
ik heb zelf ook vista en als je niet egt belangrijk info op je schijf hebt staan en je hem gewoon kan formateren zou het niet langer dan een halfuurtje duren.Dat was ook bedoelt als oplossing als die er helemaal niet uitkwam.

Het zou kunnen, maar de afkorting PC staat nog steeds voor Personal Computer, en iedereen heeft natuurlijk wel persoonlijke dingen die hij/zij zou willen behouden. :rolleyes:
Het is inderdaad een optie, maar inderdaad een erg drastische voor een probleem waarvan we nog zo weinig weten...:) Misschien kan het wel anders opgelost worden...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan