Windows verkenner mappen/schijven kwijt!

Status
Niet open voor verdere reacties.

koffiekopje

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2001
Hallo, nadat ik een tweak (vbs file) heb uitgevoerd van kelly's korner :evil: , ben ik mijn mappen en schijven (zichtbaar) van windows verkenner kwijt, geen idee hoe ik dit terug kan krijgen zodat ik weer normaal kan bladeren door mijn pc. Ik krijg nu alleen open; buroblad, mijn documenten, netwerklocaties, prullenbak via windows verkenner.

Systeemherstel wil ook niet lukken?

Nog een optie. Kijk eens op de site of er ook een undo naast de betreffende tweak staat.

Laatst bewerkt:
Je kan eventueel ook eens kijken in je diskmanager in je sys32 map.

koffiekopje zei:
Hallo, nadat ik een tweak (vbs file) heb uitgevoerd van kelly's korner :evil: , ben ik mijn mappen en schijven (zichtbaar) van windows verkenner kwijt, geen idee hoe ik dit terug kan krijgen zodat ik weer normaal kan bladeren door mijn pc. Ik krijg nu alleen open; buroblad, mijn documenten, netwerklocaties, prullenbak via windows verkenner.

Je kunt in die vsb file toch precies zien welke sleutels er zijn aangepast:o , terugzetten is dan eenvoudig.

Lange Pier zei:
Je kunt in die vsb file toch precies zien welke sleutels er zijn aangepast:o , terugzetten is dan eenvoudig.

Da's nu juist het probleem, ik heb de files niet opgeslagen, heb ze gelijk geopent en geactiveert als het ware...het zijn er dus meerdere en eigenlijk had ik dit gewoon niet moeten doen...:o

Da's mooi. :thumb: Opgelost middels systeemherstel of een undo-tweakje? (nuttig voor anderen)

Oké Koffiekopje, bedankt dat je dat nog even wilde melden. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan