Windows Verkenner Nieuw venster bij openen van map

Status
Niet open voor verdere reacties.

Duncann

Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2010
Berichten
91
Telkens als ik bij Windows Verkenner een map open, komt er een nieuw venster in beeld.

Dit heb ik al geprobeert:
Organiseren > Map- en zoekopties > Algemeen > Door mappen bladeren > Elke map in het zelfde venster openen. (Mappen.jpg)
Maar dit had geen nut.

Hoe kan ik dit verhelpen?
 
Laatst bewerkt:
"Standaard instellingen herstellen" knop al geprobeerd?
 
Heb je bij mapopties>weergave>geavanceerd de optie "mappen in een afzonderlijk proces openen" aangevinkt staan? Zo ja uitvinken.
Succes.
 
Laatst bewerkt:
Pfff... dan weet ik het ook ff niet meer of je zou een tweakprogramma op je pc moeten hebben.
 
Probeer eens:

  • [Windowstoets+E] ->
  • Organiseren (in de werkbalk) ->
  • Map- en zoekopties ->
  • tabblad Algemeen ->
  • Kopje "Door mappen Bladeren" ->
  • Elke map in eigen venster openen..
Succes
 
@dorado
TS gaf in zijn 1e posting (#1) al aan dat hij dat al had geprobeerd.
Dit heb ik al geprobeert:
Organiseren > Map- en zoekopties > Algemeen > Door mappen bladeren > Elke map in het zelfde venster openen.
@duncann
Als je niet weet wat 'n tweakprogramma is (programma om bepaalde systeeminstellingen met 1 muisklik te veranderen/naar je hand te zetten) dan heb je 't waarschijnlijk ook niet op je pc.
Maar daarmee is nog steeds jouw probleem niet opgelost, je hoort nog van me.
 
Laatst bewerkt:
@dorado
TS gaf in zijn 1e posting (#1) al aan dat hij dat al had geprobeerd.

@duncann
Als je niet weet wat 'n tweakprogramma is (programma om bepaalde systeeminstellingen met 1 muisklik te veranderen/naar je hand te zetten) dan heb je 't waarschijnlijk ook niet op je pc.
Maar daarmee is nog steeds jouw probleem niet opgelost, je hoort nog van me.

Ik heb nu een programma op mijn computer gezet genaamd 'TweakNow Powerpack 2010'. Heeft iemand hier verstand van want ik begrijp het niet helemaal. :confused:
 
@duncann, waar heb je dat 'TweakNow Powerpack 2010' vandaan?
 
Hey,

als je met de rechtermuis knop op een map klikt, welk item is dan dit gedrukt?
Is het "Openen" of "In nieuw venster openen"?

Gr,
Mathijs
 
Ik heb nu een programma op mijn computer gezet genaamd 'TweakNow Powerpack 2010'. Heeft iemand hier verstand van want ik begrijp het niet helemaal
Een welgemeende raad, als je het niet begrijpt gebruik het dan niet. Als je OS goed draait kun je beter niet gaan experimenteren met een tweakprogramma, straks heb je geen pc meer over want je kan meer schade aanrichten dan je denkt.
Succes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan