windows verkenner 'onvindbare' bestanden

• Onderwerp starter Onderwerp starter htil
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
Ik heb vandaag een Wordbestand opgeslagen (afkomstig uit een e-mail). omdat ik even niet had opgelet wist ik niet in welke map. Verkenner kon het bestand niet vinden.
ik ben toen 'handmatig' op bezoek gegaan. Het bestand stond gewoon in de map waar het terecht had moeten komen, niks aan de hand dus. Maar het onvindbare bestand bleef voor Verkenner nog altijd onvindbaar.
dit overkomt me wel eens vaker. waar kan dat aan liggen en hoe los ik het op.

Hallo htil. Ze zijn er wel.
Met gewoon opslaan, wordt het bestand opgeslagen in de tijdelijke internet bestanden. En er wordt ook een snelkoppeling naar toe aangemaakt normaal gesproken.

Die snelkoppelingetjes komen dan terecht in C:\Users\Jenaam\AppData\Roaming\Microsoft\Office\Recent\met de naam (bijvoorbeeld) testdocument.doc.lnk.

dag manamana, dank voor je reactie. ik geloof best dat het zo kan gaan. maar ik heb de betreffende map op mijn scherm en daarin staat het betreffende bestand (gesorteerd op datum) gewoon bovenaan, niet als link. dus jouw analyse klopt niet......

Combineer [windowstoets & r] -> typ:services.msc.
Dubbelklik Windows Search. Start deze op met Windows en is deze actief?

is actief en start automatisch op.
let wel: bijna altijd gaat het zoeken goed met windows explorer (zo heet dat programma toch) of is het windows search?

Ga naar Configuratiescherm → Een programma verwijderen → Selecteer Microsoft Office xxxx.
Selecteer nu i.p.v. verwijderen → Detecteer en herstel o.i.d..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan