Windows verkenner probleem??

Status
Niet open voor verdere reacties.

night29

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2010
Berichten
6
Windows explorer probleem???


Hey ik heb een vraagje over mijn verkenner die niet goed meer werkt ik heb dus een groot probleem ik heb alles al geprobeerd maar als ik nu op start druk (win7) en dan naar computer ga en dan dubbelklikt op c: gebeurd er helemaal niks ... als ik rechts klik en openen dan doet hij het wel ik kan ook nergens iets vinden van bestandtypes??

OOk niet in configuratiescherm/mapopties???

Ik heb echt van alles geprobeerd qua spyware scans virus scanners...
Maar heb tot nu toe nog geen oplossing gevonden misschien weten jullie het??

Ik heb het een en ander gevonden over dat ik geen Administrator ben maar in de gebruikersopties staat dat ik gewoon Administrator ben??


Zou fantastisch zijn

Groetjes,

Night
 
Laatst bewerkt:
Welke versie van Windows 7 draai je? (Starter, Home, Professional etc., 32- of 64 bits)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb windows 7 ultimate 32 bits

Ik heb dual core processor phenom 2

2 gig geheugen
videokaart: Nvidia geforce 210 512mb

Ik hbe echt alles geprobeerd ik weet zelf ook een hoop van pcs maar dit is gewoon vaag alles kan ik dubbel klikken alleen vanaf dat moment niet meer lol
 
Kijk voor de bestandsextensiekoppeling alvast eens in Configuratiescherm -> Alle configuratieschermonderdelen -> Standaardprogramma's -> Koppelingen instellen ....
Wat zie je daar?

Ook zou je eens moeten kijken bij Start -> Uitvoeren -> lusrmgr.msc -> Gebruikers->
De administrator en de gastaccount moeten uitgeschakeld zijn, de account met je eigen naam niet...
 
dit heb ik tot nu toe kunnen doen

die onderste die je ziet Night...

daar ben ik nu op?? volgens mijn heb ik nu geen adminstrative rechten??

wat moet ik nu doen????


lees bijlage:

heb nog een probleem ik zie ook geen bestandstypes bij configuratiescherm/mapopties???
 

Bijlagen

  • ddddd.jpg
    ddddd.jpg
    99,3 KB · Weergaven: 33
Laatst bewerkt:
Klik op Start -> Uitvoeren -> cmd -> net user Night /active:yes
en start opnieuw op.

Werkt het niet, verwijder dan Night en maak hem opnieuw aan als volgt:
Start -> Uitvoeren -> CMD
net user Night /ADD

Om admin te worden:
net localgroup administrators Night /ADD
 
Heb geprobeerd wat je zij ik kan mijn bestaande acount niet verwijderen moet ik nu dus eerst een nieuwe acount aanmaken en dan die night verwijderen en dan later weer terug zetten?? maar dat heeft geen zin want een nieuwe acount werkt het ook niet op krijg ik ook t zelfde probleem.

net user Night /ADD werkt ook niet.
 
dit heeft hitman gevonden


is dat het probleem denk je???


lees bijlage

naa dat is het probleem dus ook niet??????????????

word er gek van....
 

Bijlagen

  • 2222.jpg
    2222.jpg
    66,9 KB · Weergaven: 35
Laatst bewerkt:
Sorry dat ik niet eerder geantwoord heb. Ik zou die CddbLangNL.dll in ieder geval laten verwijderen. Het staat nl. in een verkeerde map, nl. een tempmap...
Om het te vertrouwen, zou het in %ProgramFiles%\Samsung\Samsung New PC moeten staan....

Is verder alles gelukt?
 
Yo,

Ik heb me windows 7 opnieuw geinstalleerd!

Ik heb nu nergens meer problemen mee maar vindt het wel vreemd dat je alleen voor dat je windows moet herinstalleren lol beetje suf maarja de dubbelklik is het belangrijkste toch!!

Dus bedankt voor de moeite!

En TOPIC CLOSED!!
 
Ok, wil je de vraag de status opgelost geven door op de melding vraag is opgelost in de donkerblauwe balk in je vraagposting (ergo de 1e)?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan