Windows Verkenner Reageert niet meer, herhaaldelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

tehKitten

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2009
Berichten
96
Ok, een tijdje geleden had ik het voor het eerst. Ik kreeg een "Windows Verkenner Reageert niet meer" schermpje, en dan sloot hij zichzelf af, en startte e explorer zichzelf weer op om weer hetzelfde schermpje te geven. Een paradoxje dus. Toen startte ik de pc opnieuw op, en wou weer inloggen. (Het is een multi-user systeem) en toen kwam de error dat iets het aanmelden verhinderd. Na zoeken heb ik gevonden dat je dan een nieuw account aan moest maken, en alles overzetten. Dat heb ik gedaan, en dat werkte enkele maanden, tot gister ochtend, toen kreeg ik weer dat windows verkenner het niet deed. Dus ik herhaalde net wat ik toen ook deed, en klikte het account weer aan. Toen kwam direct weer dat verkenner niet meer werkte. (Ik had dus even een FFFFFFFUUUUUU moment voor de mensen die bekend met de term zijn =P) Dus ik vraag mij af, wat moet ik nu doen? Om die error te voorkomen.

Ik heb zelf nog even gekeken in de processenlijst, en telkens vlak voor dat explorer crasht gaat rundll iets uitvoeren, maar verder gebeurd er niks.

De data die ik overzet is de bureaublad map, en uit de appdata de mozilla en de uTorrent map. Uit music knip ik dan ook nog de itunes map naar die van het nieuwe account.

Het systeem draait op Vista x64 (Ja jakkes, maar toen was er niet veel keus.) Legaal (Deze wel =P)
Geen virussen, ik download alleen Open Source Software en anime's. (Video dus)


Is het gewoon een Vista iets, of iets dat te fixen valt?


p.s. Ik ben zelf nogal goed met pc's te repareren, en help heel vaak mensen met hun pc's, hardwarematig en softwarematig, docenten en medeleerlingen, en altijd is het mij gelukt, alleen dit vind ik zo raar...
 
Het is nu een maand verder, en nog geen reactie.
Maar het probleem blijft wel steeds.
Nu is het op een account, waarop ik alleen firefox gebruikte, niks verder. niks geinstalleerd en niks gedownload, en niks anders gebruikt.
Wat kan ik hier aan doen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan