Wij hebben op de server een map staan met allerlei MS Word documenten erin.
Elk MS Word document is een hoofdstukje uit een handboek.
Niet in elk handboek wat we willen maken, moeten al deze hoofdstukken in staan, dus wil ik een keuzemenu maken, dat je kan aanvinken welke hoofdstukken/modules je in het handboek wilt hebben.
Dus als er iemand een handboek moet maken en hij gaat naar de desbetreffende map in windows verkenner, dan krijgt diegene een keuzemenu waarin alle hoofdstukken/modules ( dit zijn dus die MS Word documenten die in de windows verkenner map ook staan ) staan en dan kan diegene aanvinken welke hoofdstukken/modules die wilt weergeven in het handboek die diegene moet maken.
Dan krijg je dus een nieuw Word document, waarin andere word documenten in verwerkt zijn.
Hopelijk heb ik het helder geformuleerd.
Alvast bedankt voor het meedenken/helpen.
PS: Weet niet of ik nu in het goede onderwerp van het forum zit, maar volgens mij is het een vraag die hoort bij VBA.
Elk MS Word document is een hoofdstukje uit een handboek.
Niet in elk handboek wat we willen maken, moeten al deze hoofdstukken in staan, dus wil ik een keuzemenu maken, dat je kan aanvinken welke hoofdstukken/modules je in het handboek wilt hebben.
Dus als er iemand een handboek moet maken en hij gaat naar de desbetreffende map in windows verkenner, dan krijgt diegene een keuzemenu waarin alle hoofdstukken/modules ( dit zijn dus die MS Word documenten die in de windows verkenner map ook staan ) staan en dan kan diegene aanvinken welke hoofdstukken/modules die wilt weergeven in het handboek die diegene moet maken.
Dan krijg je dus een nieuw Word document, waarin andere word documenten in verwerkt zijn.
Hopelijk heb ik het helder geformuleerd.
Alvast bedankt voor het meedenken/helpen.
PS: Weet niet of ik nu in het goede onderwerp van het forum zit, maar volgens mij is het een vraag die hoort bij VBA.