Windows Verkenner terugzetten naar originele staat

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pauwel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2006
Berichten
1
Hallo,


Onlangs heb ik via iTunes mijn muziek-map, onopzettelijk, grondig door elkaar gehaald.
In het advanced-menu van de opties kan je daar de optie kiezen (of liever, vergeten te unchecken) om al je muziek te laten rangschikken in mappen volgens de artiest. Daarin wordt dan een map gemaakt met de albumnaam en tenslotte zet hij daarin het liedje met bijhorende naam. Heel leuk. Vooral als je dit niet wou en als het over een 30 GIG muziek gaat.
ijverig als ik ben, ben ik die muziek terug beginnen goed zetten... wat een hels werk!

Mijn vraag luidt dus; kan ik via een programma/instelling/wat dan ook, die map terug in zijn oude staat krijgen? (= gewoon een map met alle liedjes in.)

Ik heb al het itunes forum geprobeerd maar daar zweert men dat je de optie via iTunes niet ongedaan kan maken. Een systeemherstel haalde ook niets uit.

Ik weet niet goed in welk forum mijn vraag thuishoort, moest ze verkeerd staan mogen admins ze altijd verplaatsen. Gelieve mij te helpen want het is een ramp!

Danku vriendelijk!
 
Nee
dan moet die de gegevens hebben van waar het vroeger zat. en als die er zijn in windows, kun je ongedaan maken drukken, maar dat soort tijdelijke gegevens maken je computer vol, en daarom worden ze elke keer dat je je computer uitzet gewist. Niks aan te doen :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan