Windows verkenner vast na toevoegen netwerkschif

Status
Niet open voor verdere reacties.

justtheproduckt

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2013
Berichten
19
Hallo allemaal,

Ik ondervindt problemen met het toevoegen van een netwerkschijf. Ik heb recentelijk een Stack storage account aangemaakt met 1TB aan Cloud opslag. Ik zou graag deze Cloud opslag willen gebruiken als een gewone hard schijf in Window. Na zoeken op het internet vond ik dat dit kon door een netwerkschijf in te stellen. Het is mij gelukt om dit op te zetten en te installeren met behulp van het “netwerkverbinding maken” wizard (met WebDav). Maar op het moment dat ik iets probeert te verplaatsen of te kopiëren naar deze opslag locatie gaat het hele systeem vastzitten.

Na een tijdje komt er “Windows verkenner werkt niet meer” op het beeld te staan waarna ik alleen op opnieuw opstarten kan klikken. Wanneer ik op opnieuw opstarten klik word het probleem nog steeds niet verlopen. Ik moet de hele computer opnieuw opstarten om het probleem op te lossen waarnaar de netwerk schijf nog steeds niet werk en alweer gaat alles vastzitten als ik iets wil verplaatsen naar de netwerkschijf. Mijn vraag is of iemand wellicht een oplossing weet voor mijn probleem?

Het systeem waarop ik het probeer in te stellen:

Asus K5VD laptop
Windows 10 Home 64Bit
I7 3610M
Nvidia geforce 610m
De laptop is draadloos verbonden met het internet

Ik hoop dat ik mijn probleem goed heb beschreven en dat ik jullie alle nodige details heb gegeven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan