Windows verkenner werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Speedthief

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2008
hey ,

ik heb een HEEL HEEL HEEl ververlend probleem ,
elke keer als ik op een programma met rechts klik , meot er zon venstertje komen ,
maar dan krijg ik ; Windows verkenner werkt niet meer , en start hij alles weer op :(
kan iemand me please helpen?

Speed

is je windows up to date?

daarmee bedoel ik sp1 enzo geinstalleerd?
meestal hangt die melding ook af van een programma dat je hebt geinstalleerd.
heb je onlangs misschien een progje geinstalleerd?
--> systeemherstel zou dan misschien kunnen helpen :thumb:

niet up to date , omdat ik telkens een error krijg ,
En het is al zon 3 maanden ... dus systeem herstel geen goede keus

wat is al zo'n 3 maanden?
dat je dat probleem hebt met de windows verkenner of je probleem met windows update?

als je een probleem hebt met windows update, zeg dan eens even de foutcode...
normaalgezien is de fout met het rechterklikken door een "third-party" programma. dus geen standaard programma van windows dat de fout veroorzaakt.

als je nog goed weet welke programma's je hebt geinstalleerd zou je er misschien nog kunnen achterkomen welke de boosdoener is...

@ gelpot , is allebei al 3 maanden

@ mavaros , Ik krijg : U dient een consolesessie Als admin uit te voeren als u het hulpprgramma SFC wilt gebruiken , ben admin , en kan niet runnen als admin om ik met die rechtermuis klik zit ... ( zie 1ste post)

Speed

Laatst bewerkt:
Kijk eens of de toetsencombinatie shift f10 wel werkt.

Dit moet hetzelfde doen als de rechtermuisknop normaal doet.

nope nog steeds:
errorverkennerpe6.jpg
[/URL][/IMG]

ten eerste: om cmd te starten als admin moet je inderdaad cmd intypen

maar ipv. dan gewoon te enteren gebruik je de toetsencombinatie ctrl+shift+enter zodat je de opdrachtpromp opstart in de administrator modus.

verder speedthief zou ik nog graag de foutmelding weten van je foutcode bij je automatische updates als sfc /scannow nog niets zou verhelpen

ok, ga dan eens naar

-start
-typ daar logboeken (enter)

probeer iets te openen met je rechtermuisknop op als de verkenner juist niet meer heeft gewerkt (je moet er gewoon het tijdstip van weten) kijk dan in de logboeken bij systeem en zoek naar de fout op dat tijdstip en meld eens even wat daar dan wordt weergegeven als foutmelding :thumb:

komt geen waarschuwing te staan , ik ga even onder de douche , dan kom ij terug en ga ik verder :P

Wel bij toepassingen namelijk:

Toepassing met fout explorer.exe, versie 6.0.6000.16549, tijdstempel 0x46d230c5, module met fout ntdll.dll, versie 6.0.6000.16386, tijdstempel 0x4549bdc9, uitzonderingscode 0xc0000374, foutmarge 0x000af1c9, proces-id 0x118, startt

Laatst bewerkt:
Dat duurt eeuwig , en ik berijk er uit eindelijk toch niks mee ...
But dankje anyway :D
Dadelijk is het allemaal helemaal kapoet xP

Laatst bewerkt:
als ik in jouw plaats was zou ik me daar even mee bezighouden en het toch proberen maar dat is jouw keuze.

misschien blijf jij liever zo werken of herinstalleer je liever opnieuw, ik weet het niet...

je hebt dus alles gedeinstalleerd maar zonder resultaat? :confused:

ja sorry maar mijn ideeën zijn dan ook helaas op vrees ik :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan