Windows Verkenner werkt niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vernieuw je pagina eens (F5).
Je moet de berichten soms even teruglezen omdat er soms aanpassingen worden gemaakt. :D
 
Laatst bewerkt:
De fn-toetsen doen het allemaal weer. :D
Maar Windows Verkenner doet het nog steeds niet jammer genoeg. :(
 
Dat zal wss aan je register liggen heb ik het vermoeden.
De mogelijkheid is aanwezig om je register helemaal opnieuw op te bouwen, dat vergt wel enige kennis.
Probeer eens het volgende:
Als je op "computer" klikt krijg je dan je schijven/stations te zien? Zo ja dubbelklik op C: ga dan naar de Windowsmap en kijk of je daar explorer.exe ziet staan. Zo ja, klik rechts en maak een snelkoppeling naar het buroblad en kijk of het werkt.
Je kan ook e.o.a. registercleaner laten draaien en hopen dat die het voor je oplost, al zit ook daar een zeker risico aan vast. :eek:
Dan kan ik je de, in mijn ogen, meest betrouwbare aanbevelen die ikzelf al jaren gebruik en nooit problemen mee heb gehad Ccleaner.
Vink dan wel onder opties>geavanceerd het volgende vakje aan "Toon prompt om registerproblemen te back-uppen".
Heb je al een systeemherstel geprobeerd?
Laatste mogelijkheid is je laptop (na back-up van je bestanden) terug te zetten naar fabrieksinstellingen.
 
Laatst bewerkt:
Dat explorer.exe heeft niet gewerkt want kan het bestand niet openen. En heb nu Ccleaner gedownload, hokje aangevinkt en pc ermee schoongemaakt. Dit en systeemherstel hebben ook niet geprobeerd. Hoe moet ik de laptop terugzetten naar de fabrieksinstellingen?
 
Van dezelfde website als waar je de drivers hebt afgehaald staat ook een handleiding.
Je moet het hele pakket downloaden (253MB) en daarvan heb je nodig de "0413.pdf" (blz. 85/110) de rest v.d. pdf's kun je weggooien. Ook vreemd dat je een heel pakket moet dowloaden en dat je zelf uit moet zoeken achter welk nummer de NL-versie zit. :eek:
Je moet iig de F9 toets gebruiken tijdens de boot om de herstelactie te starten, kon de tekst uit het PDF-document niet kopiëren dus je moet zelf ff de handleiding ophalen.
Als het goed is zou er ook een e-manual op je pc moeten staan onder "alle programma's", daar staat gegarandeerd een map die Asus gerelateerd is.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan