Windows verkenner

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thor007

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2007
K heb een probleem met de windows verkenner die op mij nieuwe pc met vista zit. hij zegt namelijk zon beetje om de 10 min dat verkenner niet meer werkt en moet dan opnieuw worden gestart. Dit is niet een heel groot probleem maar toch wel irritant. Ik hoop dat iemand weet wat er dan de hele tijd mis is ofzo en of daar dan iet aan te doen is.
ty

Hallo,

dit probleem heb ik ook gehad. Bij werd dit veroorzaakt door het contextmenu. Vaak als je een programma installeert krijg je extra functionaliteit in het contextmenu via je verkenner.

Download het programma: ShellExView 1.17 (even googlen) De-activeer alles met als type Context Menu. Activeer 1 voor 1 de items weer. Zo vind je de boosdoener, welke vista verkenner steeds laat crashen.

Suc6.

Ik heb dit probleem ook, maar dan nog een tikje erger:shocked:

Ik heb net een zipje uitgepakt en vanaf toen begon het. Hij zegt nu steeds windows verkenner werkt niet meer, wordt opnieuw gestart, maar als hij dan opnieuw is gestart zegt hij het binnen een seconde weer

Dus ik kan nu niets meer doen met mijn laptop, omdat hij windows verkenner steeds opnieuw opstart.

Als ik hem in de veilige modus opstart, doet hij precies hetzelfde.
Weet iemand raad??:confused: Anders ga ik morgen wel naar de computerspeciaalzaak.

Groetjes

beginnend bij het meest makkelijke probeer eens systeemherstel..

Mag ik vragen hoe dat moet??

Sorry, maar daar ben ik nog niet zo in thuis

Hoop dat dit lukt lees nu dat je niks kan doen..
start>configuratiescherm>backupcentrum>rechtsboven windows herstellen met behulp van systeemherstel.

Laatst bewerkt:
Nee, dat lukt inderdaad niet.

Ik denk dat ik hem morgen maar even wegbreng, want ik kan er niets meer mee:confused:

Maar in ieder geval bedankt

Hallo,

dit probleem heb ik ook gehad. Bij werd dit veroorzaakt door het contextmenu. Vaak als je een programma installeert krijg je extra functionaliteit in het contextmenu via je verkenner.

Download het programma: ShellExView 1.17 (even googlen) De-activeer alles met als type Context Menu. Activeer 1 voor 1 de items weer. Zo vind je de boosdoener, welke vista verkenner steeds laat crashen.

Suc6.

:eek: dit zijn 322 programmas
en er zitten er een paar bij die rood zijn (en ook licht rode) zijn dit dan de problemen?

Laatst bewerkt:
Bleek uiteindelijk google desktop te zijn....
Na die uitgezet te hebben nooit meer problemen gehad..
ty

ik heb dit probleem ook

bij plaatjes en bij icoons

en bij CD's DVd's

en ook bij .exe bestanden met linkermuis knop wordt gek van

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan