Windows verkenner.

Status
Niet open voor verdere reacties.

PKingswood

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2004
Hoe kan ik in Windows Verkenner, links in beeld, het navigatievenster "Favoriete koppelingen" verwijderen. Ik doe hier niets mee en het neemt voor mij ruimte weg van het navigatievenster van de mappen (dat voor mij wel belangrijk is).

Laatst bewerkt:
"Slepen".

attachment.php

Ik gebruik dan weer alleen de favorieten en niet de mappen.

Bijlagen

• favorieten.png
    favorieten.png
    53,5 KB · Weergaven: 179
Laatst bewerkt:
Hellaas kan ik die balk niet slepen, ook niet naar beneden. Ik kan er wel op klikken maar dan verspringt de balk helemaal naar beneden zodat het navigatievenster "mappen" geheel buiten beeld valt. Ook terug naar boven slepen gaat niet. Ik kan alleen op de balk klikken waardoor de balk weer naar zijn oorspronkelijke positie springt.

Laatst bewerkt:
Aan de bovenkant beetpakken, naar beneden slepen en helemaal naar boven. Dan moet 'ie weg zijn.
Welke applicatie gebruik je?

Dat is heel simpel :)

Klik op organiseren -> indeling -> klik 1x op navigatie venster

Je probleem is nu opgelost.

Succes met je verkenner,

Sjaak

Hoe kan ik in Windows Verkenner, links in beeld, het navigatievenster "Favoriete koppelingen" verwijderen. Ik doe hier niets mee en het neemt voor mij ruimte weg van het navigatievenster van de mappen (dat voor mij wel belangrijk is).
Volgens mij niet dus.

Nee SjaakVerhoeve, dat is niet mijn bedoeling. Ik wil alleen het bovenste deel van het navigatievenster (Favoriete koppelingen) weg hebben. Xp_Pc begrijpt mijn bedoeling maar zijn sugestie werkt hellaas niet. Misschien moet ik er mezelf bij neerleggen dat wat ik wil, niet mogelijk is.

Nee SjaakVerhoeve, dat is niet mijn bedoeling. Ik wil alleen het bovenste deel van het navigatievenster (Favoriete koppelingen) weg hebben. Xp_Pc begrijpt mijn bedoeling maar zijn sugestie werkt hellaas niet. Misschien moet ik er mezelf bij neerleggen dat wat ik wil, niet mogelijk is.

Ik snap trouwens niet waarom het niet werkt. Hier werkt het prima namelijk :(.
Misschien dat je iets toch niet goed doet?

Kun je en screenshot plaatsen van hoe het er nu uitziet?

Verkenner 9 aug.jpg
Het rood omrande deel (Favoriete koppelingen) zou ik dus weg willen hebben zodat het navigatiegedeelte Mappen over de gehele hoogte zichtbaar wordt.
De gebruikte versie van Windos Verkenner is 6.0.6001.18000

Laatst bewerkt:
Ik weet wat je bedoelt maar ook in verkenner krijg ik hem zo weggesleept.

Xp_Pc, welke versie van Windows Verkenner gebruik jij? Let wel, ik werk met Windows Vista hè.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan