Windows Verkenner

• Onderwerp starter Onderwerp starter loop
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

loop

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2010
Mijn Windows verkenner werkt niet meer.
Ik werk met Vista Basic, eerder als ik een cd, een fototoestel of USB stick plaatste werd het apparaat herkent en kwam de verkenner met de vraag wat ik wilde, nu wordt het apparaat wel herkent maar verder gebeurt er niets. In mijn Computer kan ik het apparaat wel openen en lezen maar het gaat niet meer automatisch. Welke instelling staat er verkeerd.

Als het goed is kun je in deze computer een apparaat met de rechtermuisknop aanklikken en dan kiezen voor Automatisch Afspelen.
Daar kun je weer een vinkje aanzetten dat je altijd dat schermpje krijgt.
Ik hoor het wel als het niet werkt ;)

Als ik met rechts klik staat er alleen maar Openen en Verkennen

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik stel hier maar nogmaals de vraag en ben ook al in het register beziggeweest, maar ik kom niet verder, wie o wie helpt mij ?
Mijn autoplay werkt niet meer.
Ik werk met Vista Basic, eerder als ik een cd, een fototoestel of USB stick plaatste werd het apparaat herkent en kwam er een pop-up venster met de vraag wat ik wilde of u het menu automatisch wilt laten uitvoeren , nu wordt het apparaat wel herkent maar verder gebeurt er niets. In "deze Computer" kan ik het apparaat wel openen en lezen maar het gaat niet meer automatisch. Welke instelling staat er verkeerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan