windows viewer

• Onderwerp starter Onderwerp starter kaj
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

kaj

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2001
Als ik vanuit de verkenner afbeeldingen wil bekijken,start de windows installer op die picture it wil gaan installeren. Vraagt om installatie cd rom. Picture it is echter geinstalleerd en werkt gewoon. Ik wil echter afbeeldingen bekijken vanuit de verkenner met de viewer. Hoe krijg ik dit voor elkaar. ( Tot voor kort ook altijd standaard zo gewerkt...??? )

Is er echt niemand die hier een oplossing voor weet ???? Kom op.....

Het is zelfs nog erger....ik kan niet eens meer foto bijlage's in mijn mail openen. De PC wil telkens picture it installeren... Heeellllpppp

probeer picture it eens te verwijderen en opnieuw te instaleren

Rechtsklik op de afbeelding, en kies >openen met:<
vervolgens selecteer je foto and fax viewer, of eventueel paint, en vink je het vakje af waar bij staat dat je deze bestanden altijd met dat programma wil openen...

Ik hoop dat het zo ongeveer te volgen is, ik heb nu even geen windows XP voorhanden om het duidelijker uit te leggen
succes

Picture it verwijderd,maar dat was niet de oplossing. Hetgene wat sjunnie voorstelt kan ik inderdaad helaas niet volgen ,sorry Ik kan niets aanvinken om altijd de viewer te gebruiken voor dat soort bestanden.....

Sjunnie zou je iets specifieker kunnen zijn ??

houd de shift toets ingedrukt en druk met rechtermuisknop op een plaatje in verkenner. Kies dan "openen met" en dan bijvoorbeeld paint als programma en vink onderaan aan:

"altijd dit programma gebruiken" (of iets dergelijks)

Je kan ook in verkenner bij extra > mapopties > tabblad file types > een extensie van een plaatje kiezen (JPG, GIF, etc) > en dan daar het programma wijzigen

De tweede optie was het ,
geweldig het werkt weer zoals het moet
Thx

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan