Windows viewer

Status
Niet open voor verdere reacties.

BobStar

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2002
Hoi

XP Home

Ik wil prog "Windows viewer voor afbeeldingen en faxen" op laptop zetten. Dit progje zat al op comp toen ik em kocht. Ik wil prog op laptop zetten, maar ik kan .exe bestand (of eigenlijk uberhaupt niks van dat prog) het nergens vinden: niet bij start-programma´s, niet bij program files, niet met zoeken op C- schijf, niet op cnet/zddownloads. Iemand een oplossing????

Groet

Hey BobStar,

dit zou standaard in Windows Moeten zitten.

Klik rechts op een afbeelding, "openen met", en in dat lijstje zou hij al aanwezig moeten zijn.

Heb je dit al geprobeerd?

In de verkenner, Extra (bovenin) > Mapopties > Bestandstypen > selecteer bestand jpg. Daar kun je wijzigen met welk programma bepaalde bestanden geopend moeten worden

Ehm ik bedoel iets anders nl: ik wil het programma op een oude laptop (windows 98, daar zit het programma niet op) zetten. Ik wil dus het .exe bestand van het programma hebben (bijv branden op een cd, en dan installeren op laptop) om het programma op oude laptop te installeren. Op mijn gewone comp (XP Home) heb ik idd het programma wel, maar kan nergens het .exe bestand vinden (en hij staat trouwens nergens in een lijst, zie mijn beginvraag)!

Laatst bewerkt:
Aha!

Zeg dat dan ;).

Pak even je Win 98 installatieCD rom erbij en zoek bij de windowssetup naar "snel weergeven". Dat is de oude viewer.

Ik heb die CD niet meer (lang verhaal)!
Andere oplossing?

Geplaatst door BobStar
Ik heb die CD niet meer (lang verhaal)!
Andere oplossing?

Misschien "quickview" van het net plukken?
Of aan een CD-tje komen.

Ik zal zo eens kijken of het een los file-tje is op de CD.

Heet het programma "quickview"??
Dat kan ik nergens vinden op internet.........

Geplaatst door BobStar
Heet het programma "quickview"??
Dat kan ik nergens vinden op internet.........

Dat vermoed ik :o... Like I said; ik heb momenteel geen virtual PC om het te testen...
Binnenkort wel gelukkig :).

sorry: quick view bestaat wel!
Ik ga die wel proberen............

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan