windows viewer

Status
Niet open voor verdere reacties.

marco cera

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
192
ik zie in vista nergens de mogelijkheid om miniatuurweergave te kiezen.
je ziet alleen maar mapjes tijdens het bekijken van afbeeldingen?


ik hoor het graag

met vriendelijke groet

marco
 
ik zie in vista nergens de mogelijkheid om miniatuurweergave te kiezen.
je ziet alleen maar mapjes tijdens het bekijken van afbeeldingen?


ik hoor het graag

met vriendelijke groet

marco
Zeg liggen jullie te pitten?
ik weet dat vista nieuw is maar kom op ff erbij blijven mannen/dames!

het leven was zo mooi met xp lekker gewend enzo....maar toen kwam vista en nu moet ik weer computeren...

wanneer ik op afbeeldingen klik dan opent het scherm met icoontjes ipv de miniatuurweergave die je kunt instllen bij xp.
waar zit de mogelijkheid om dit in te schakelen.
ik weet dat je de mappen kunt openen met fotogalerie maar dat is natuurlijk omslachtig
en 2 klikken teveel.
mocht er nu geen minatuurweergave meer bestaan, hoe kun je er dan voor zorgen dat de map opstart in fotogalerie?

met vriendelijke groet

marco
 
Volgens mij moet je gewoon op "beeld" klikken. (Of een paar keer).

Wanneer je dubbelklikt op een foto-mini (of bestand), wordt dit volgens mij meteen getoond in PhotoGallery.
 
Laatst bewerkt:
tsja

Volgens mij moet je gewoon op "beeld" klikken. (Of een paar keer).

Wanneer je dubbelklikt op een foto-mini (of bestand), wordt dit volgens mij meteen getoond in PhotoGallery.

het punt is dat ie direct in miniatuurweergave moet openen en dat doet ie niet.
ik klik op afbeeldingen, je verwacht dan dat deze map daar speciaal voor onworpen is zoals in xp, vervolgens zie ik alle mappen (zonder afbeeldingsvoorbeeld) als ik dubbelklik opend hij de map en inplaats van foto afbeeldingen krijg ik een icoontje op alle foto's te zien. als ik die dan nog eens aanklik dan opent hij de foto in fotogalerie.
wanneer je weer terug wilt naar het overzicht klikte je in xp op sluiten en zag je weer de miniatuurweergave bij vista gaat ie weer terug naar het venster met icoontjes op de mappen. alleen als je links bovenin klikt op "ga naar galerie"dan krijg ik miniatuurweergave te zien.

in iedergeval bedankt voor je antwoordt.

met vriendelijke groet

marco
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan