Windows vind harde schijf niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

X3ore

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2004
Berichten
77
Sinds vandaag vind windows men 2de HD niet meer. (ook niet bij computerbeheer of apparaatbeheer)
Ook heb ik gemerkt dat ineens na de bootscreen het tot 10minuten duurt voor hij verder gaat met windows in te laden.

In de BIOS kan ik de HD dan weer wel zien.

Iemand hier ervaring mee? Toch niet kapot?
Er staan voor meer dan 400GB gegevens op die ik absoluut niet kan missen.

Ik laat men HD's zelf enkele x per maand controlleren door HD Tune en ik heb geen reden gezien waarom hij kapot zou zijn.

Groetjes
 
Laatst bewerkt:
Ik laat men HD's zelf enkele x per maand controlleren door HD Tune en ik heb geen reden gezien waarom hij kapot zou zijn.

HD Tune is een Benchmark of test programma en is geen garantie dat een HD daardoor niet kapot zou kunnen gaan.
Eigenlijk onzinnig om dit een aantal keer per maand te gebruiken.

Ik breng m'n auto elk jaar een keer voor APK keuring en grote beurt, ook dat is geen garantie dat hij dat jaar niet meer kapot kan gaan.
 
HD Tune is een Benchmark of test programma en is geen garantie dat een HD daardoor niet kapot zou kunnen gaan.
Eigenlijk onzinnig om dit een aantal keer per maand te gebruiken.

Ik breng m'n auto elk jaar een keer voor APK keuring en grote beurt, ook dat is geen garantie dat hij dat jaar niet meer kapot kan gaan.
Oke leuk dat je dit meld..
Iemand nog informatie waar ik misschien mee verder kan?

Groeten
 
Om te beginnen, staat deze drive in het BIOS ?
In mijn startpost staat toch dat ik de schijf wel in BIOS zie alleen niet in windows (verkenner, apparaat beheer, schijfbeheer..)

Ik heb tevens net even geprobeert de schijf een een andere serial aan te sluiten maar ik krijg hetzelfde resultaat..

Ik ga sevens eens proberen deze af te koppelen en eens kijken of de pc nu nog er zolang over doet om op te starten.

Groetjes
 
Laat al maar, zoals ik al vreesde heb ze ff in de winkel laten checken..
Kapot goed dat ze nog 2maanden in garantie is, slecht nieuw.. 400GB aan belangrijke data kwijt! :shocked:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan